Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Marketing na internetu
- Co jsou sociální média? Fenomén online komunit Příklady současných internetových kampaní Hlavní výhody sociálních médií oproti tradičním komunikačním kanálům Sociální média a reklama Obchodní výhody vyplývající z kampaně sociální média Výběr komunikačního kanálu E-spotřebitelé - účastníci spíše než uživatelé - kdo jsou, jsou hledáš a co očekáváš? Základní terminologie v e-marketingu Cílení online reklamy Ukazatele výkonnosti Účinnost a optimalizace aktivit Sociální sítě: rozsah, provoz, funkce Budování komunity kolem značky - cíle a metody Engagement Marketing na sociálních sítích Word of Mouth Marketing - Příležitosti a hrozby a kodex správné praxe. Virální marketing - jak navrhnout úspěšnou virální kampaň reklamní kampaně Řešení krizových situací
Přehled a specifikace základních komunikačních platforem a jejich využití v různých průmyslových odvětvích
- Facebook Twitter Mikroblogy Diskusní fóra YouTube Naše třída Firemní blog Služby novinky Občanská žurnalistika Spolupráce s blogery
Tvorba obrazu
- Vytvořte image kampaně na webu Základní principy tvorby komunikačních strategií v sociálních médiích Efektivní komunikace na internetu Jazyk Internet. Na co se zaměřit a čeho se vzdát. Mobilní technologie. Pravidla pro dobré zasílání newsletterů e-mailem
Analýza a sledování, zda naše akce dosahují zamýšlených výhod
- Dostupné analytické nástroje a jejich aplikace v praxi: Statistics Facebook a YouTube Google Analytics Available Social Media Monitoring Tool Praktické měření ROI, nákladů na získání uživatele/zákazníka a jejich aktivaci Posouzení vlivu sociálních médií na image společnosti značka jako celek
Případové studie
Absolvování školení a hodnocení
7 hodiny