Návrh Školení

Úvod do Digital Marketing in China

    Pozadí Nadcházející trendy a příklady

Search Optimalizace motorů (SEO) a Search Marketing motorů (SEM)

    Pochopení SEO v Číně Search Engine Marketing (SEM) v Číně PPC marketing v Číně Analýza klíčových slov

Digitální displej Advertising

    Vytváření a zobrazování reklam zaměřených na vaše publikum

E-mail Marketing

    Přehled e-mailu Marketing v Číně Taktiky a nástroje Návrh a tvorba e-mailových kampaní Důležitost dobrých šablon Kontrola spamu

Social Media Marketing

    Přehled čínských Social Media kanálů Porovnání západních Social Media s čínskými Social Media Vytváření a správa obsahu Zapojení uživatelů na sociálních sítích Automatické zveřejňování a plánování kampaní Fóra a jejich význam Případová studie

Mobil Marketing

    Pochopení mobilního marketingu v Číně Taktiky a nástroje – od SMS po WeChat Cílení na potenciální uživatele Konverze a selhání

Analytics

    Přehled analytiky v Číně Používání analytických nástrojů Baidu Použití dostupných metrik ke zlepšení vašich kampaní Porozumění demografickým údajům

Strategie a plánování

    Zapojení čínských zákazníků Důležitost rozpočtu Výběr nejvhodnějších kanálů Diskuse o strategii Případové studie

Požadavky

  • Obecná znalost internetu a počítačů
  • Obecná znalost konceptů Digital Marketing (západní styl) je užitečná pro účely srovnání

 

 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (1)

Související kurzy

Související kategorie