Návrh Školení
Úvod
Přehled Marketing
- Základní pojmy
Spokojenost zákazníků
- Nákup spotřebitelů Organizační nákup Řízení vztahů se zákazníky (CRM) Systém analýzy spokojenosti zákazníků (CSAS) Rozdělení trhu, cílový trh a postavení na trhu Případové studie
Marketing Analýza prostředí
- Analýza makroprostředí Analýza mikroprostředí SWOT analýza Případové studie
Marketing Strategie
- 3C - Případové studie společnosti, zákazníků a konkurence
Společné prodejní dovednosti
- Případové studie
4P z Marketing Mix
- Produkt Značka a ochranná známka
Pohodlí nákladů zákazníka Communication
- 4R z Marketing Mix
Relevance Reaction Relationship Reward
- 4I z Marketing Mix
Zajímavé zájmy Interakce Individualita
- Plán Marketing
Formulace plánu Realizace plánu Diagnostika plánu Případové studie
- Marketing Plánování
Psaní marketingových programů Případové studie
- Nový vývoj Marketing
Mezinárodní marketing Digitální marketing Integrovaný marketing Případové studie
- Shrnutí a závěr
Požadavky
- Nejsou vyžadovány žádné konkrétní zkušenosti.
Publikum
- Marketing Manažeři
- Marketing Personál
- podnikatelé
Reference (2)
Odpovědi s řešením a praktickým využitím.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurz - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Celé dva dny školení mi připadaly velmi poučné a poučné, ale obsah druhého dne (Social Media a mobilní marketing, analytika, stejně jako strategie a plánování) byl pro mě nejcennější, protože přímo souvisí s mou aktuální linií práce.
Sithabiso - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated