Návrh Školení
1. Úvod do internetového marketingu a. Co rozumíme pod pojmem „internetový marketing? b. co je výkon? C. d. možnosti digitálních aktivit (reklamní platformy, SEO, analytika). Jak plánovat své aktivity?
2. Budování strategie pro marketingové aktivity a. Jak připravit brief a definovat své cíle? b. Jak volit reklamní platformy a priority aktivit (seznámení s typy kampaní v rámci jednotlivých aktivit)? C. Jak vytvořit akční plán, časovou osu a persony s ohledem na testy a trendy? d. Jak vybrat rozpočet a jak jej využít v čase?
3. Řízení vašeho marketingového týmu a. Spolupráce s agenturou - možné formy spolupráce b. Spolupráce s agenturou – pro a proti c. d. Řízení interního marketingového týmu, rozdělování úkolů a maximalizace výkonu. Procesy a nástroje usnadňující práci
4. Měření efektivity pro e-marketing a. Na co si dát pozor při hodnocení efektivity činností? b. c. základní ukazatele měření. Analýza vzorových přehledů kampaní (rozdělených na přehledy platformy, Analytics a vyhrazené přehledy)
Požadavky
Základní znalost internetového marketingu.
Reference (2)
Irma byla naladěna na nás jako na studenty a na naše obchodní potřeby. Z informované zpětné vazby, kterou poté poskytla, bylo jasné, že nám aktivně naslouchá.
Siobhan - Raintree
Kurz - Digital Marketing for Software-as-a-Service (SaaS)
Machine Translated
Dokázala snadno odpovědět na otázky každého... Jasný důkaz její odbornosti.
Yunus - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated