Návrh Školení

    Výzkumné otázky a problémy Povaha výzkumu v podnikání Jaké druhy obchodních problémů potřebují výzkumnou studii? Jaké jsou klíčové problémy výzkumných metod? Induktivní nebo deduktivní uvažování, vysvětlení, predikce Identifikace a revize relevantní literatury Volba výzkumných přístupů a strategií Výzkumná paradigmata pro podnikání Kvalitativní a kvantitativní metody a jak je lze propojit Kritéria platnosti a spolehlivosti v kontextu obchodního výzkumu Výběr vhodné techniky vzorkování pro různé výzkumy studie Metody kvantitativního výzkumu Typy dat pro analýzu Výběr vhodných metod a nástrojů Statistické metody Návrh dotazníku a testování Použití sekundárních dat Co hledat sekundární data a kde je najít Přínos sekundárních dat pro podnikový výzkum Výhody použití sekundárních dat v obchodní výzkum Prezentace výzkumných zpráv a komunikace Psaní zprávy z výzkumu Obsah zprávy pro obchodní publikum Komunikace výsledků, metod a médií Produkce prezentací klíčových zjištění Kodex profesionálního chování a etický kodex Etický kodex Historie, koncept informovaného souhlasu Vlastnictví dat Ochrana osobních údajů a technologie Anonymita Platnost dat Algoritmická Spravedlnost Důsledky pro společnost Kodex profesionálního chování

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.

 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers

35 hodiny

Data Science with KNIME Analytics Platform

21 hodiny

Související kategorie