Návrh Školení

Den 1

Aktivita

Popis

Čas

Vyřízení a přípravné formality

Příprava materiálu, usazení účastníka, občerstvení

8:00–8:30

Modul 1: Moje důvěra, moje jeviště

Pochopení důležitosti sebevědomí pro úspěch přednesu veřejného projevu a osobního vyjádření

8:30 – 9:30

Aktivita 1: Já jsem já

Účastníci dostanou před dům, aby o nich poskytli informace, které jim pomohou vybudovat sebevědomí a sebeúctu.

9:30 – 10:00

První přestávka: od 10:00 do 10:15

Modul 2: Síla vlivu a přesvědčování – Jak přiměju lidi poslouchat

Diskuse o důležitosti naznačování a předávání nápadů, které mají za cíl ovlivnit, inspirovat a upoutat pozornost.

10:15 – 11:15

Aktivita 2: Průvodce pro nevidomé

3 Účastníci z každé skupiny se pokusí postavit věž z Lega/stavebnic s alternativními barvami, přičemž 2 z nich jsou složené naslepo. Pouze jeden z týmu nebude mít zavázané oči a bude sloužit jako kapitán. Vedl 2 členy se zavázanýma očima svým hlasem jako zdrojem instrukcí. Jeden účastník se zavázanýma očima bude stavět, zatímco druhý účastník se zavázanýma očima předá instrukce.

11:15 – 11:45

Relace syntézy

Shrnutí a diskuse o důležitosti předchozího sezení

od 11:45 do 12:00

Oběd od 12:00 do 13:00

Modul 3: Řečnictví a jeho struktura

Diskuse o struktuře veřejného projevu, technikách přípravy a klíčových aspektech přednesu.

13:00–14:00

Aktivita 3: Můj bláznivý příběh

Skupiny účastníků vytvoří příběh z jednoho zdrojového tématu

14:00–15:00

(30 minut příprava, 30 minut dodání)

2. přestávka: 15:00 – 15:15

Modul 4: Konstrukce a přednes projevu

Seminář se zaměří na způsoby budování myšlenky řeči, identifikaci efektivních strategií přednesu a osobní přípravy přednesu.

15:15 až 15:45

Doručení závěrečné syntézy a zadání

Účastníci dostanou jedno z následujících témat k diskuzi, která bude trvat maximálně 5 až 10 minut.

Den 2

Aktivita 1: Předávání identifikovaných témat prostřednictvím veřejné prezentace

Modul 5: Sloučení veřejného projevu a internetové superdálnice

Požadavky

  • Pochopení základních komunikačních dovedností, předávání nápadů a interakce na sociálních sítích.
  • Zkušenosti s komunikací s klienty, vztahy se zákazníky a veřejným vystupováním a diskusí.

Publikum

  • Zaměstnanci s přímým dopadem na zákazníka a vztahem
  • Začínající manažeři a vedoucí týmů
  • Jednotlivci, kteří by chtěli mít společenskou přítomnost
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

Související kategorie