Návrh Školení

Den první

Úvod do Customer Care Strategy

    Popis služeb zákazníkům Identifikace očekávání zákazníků Poskytování vynikajících služeb zákazníkům Budování konkurenční výhody

Proces péče o zákazníky

    Model kontaktu se zákazníkem a standardy služeb Vytváření trvalého prvního dojmu Budování a udržování kontaktu se zákazníky Používání pozitivního jazyka a tónu hlasu

Značka stavební firmy

    Image značky na trhu Aktivní naslouchání a reakce Golden Circle jako základní model

Den druhý

Vyřizování požadavků zákazníků

    Identifikace náročných požadavků zákazníků Asertivní reakce na náročné požadavky zákazníků Asertivní techniky Zvládání emocí během stresových situací

Vyřizování reklamací

    Řešení obtížných situací Řešení problémů Vyrovnání se s nespokojenými zákazníky Strategie řešení konfliktů

Obnovení služby

    Přeměna zklamání v potěšení Identifikace povahy stížností zákazníků Reakce na stížnosti zákazníků

Den třetí

Budování vztahů se zákazníky

    Vztahový trojúhelník – důvěra a loajalita Co nás odlišuje od našich konkurentů? Identifikace způsobů, jak přidat hodnotu a překonat očekávání zákazníků

Pochopit sebe i ostatní

    Typy personalitosti Komunikace s různými personaltypy Psychologická typologie klienta

Účinné Communication

    Proces komunikace Praktické dovednosti komunikovat otevřeně Verbální a neverbální jazyk Otevřená otázka v Customer Care Strategy

Aplikace učení

    Přehled učení Plánování akcí pro účastníky

Požadavky

Žádný

 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (5)

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 hodiny

Související kategorie