Návrh Školení
Den první
Úvod do Customer Care Strategy
- Popis služeb zákazníkům Identifikace očekávání zákazníků Poskytování vynikajících služeb zákazníkům Budování konkurenční výhody
Proces péče o zákazníky
- Model kontaktu se zákazníkem a standardy služeb Vytváření trvalého prvního dojmu Budování a udržování kontaktu se zákazníky Používání pozitivního jazyka a tónu hlasu
Značka stavební firmy
- Image značky na trhu Aktivní naslouchání a reakce Golden Circle jako základní model
Den druhý
Vyřizování požadavků zákazníků
- Identifikace náročných požadavků zákazníků Asertivní reakce na náročné požadavky zákazníků Asertivní techniky Zvládání emocí během stresových situací
Vyřizování reklamací
- Řešení obtížných situací Řešení problémů Vyrovnání se s nespokojenými zákazníky Strategie řešení konfliktů
Obnovení služby
- Přeměna zklamání v potěšení Identifikace povahy stížností zákazníků Reakce na stížnosti zákazníků
Den třetí
Budování vztahů se zákazníky
- Vztahový trojúhelník – důvěra a loajalita Co nás odlišuje od našich konkurentů? Identifikace způsobů, jak přidat hodnotu a překonat očekávání zákazníků
Pochopit sebe i ostatní
- Typy personalitosti Komunikace s různými personaltypy Psychologická typologie klienta
Účinné Communication
- Proces komunikace Praktické dovednosti komunikovat otevřeně Verbální a neverbální jazyk Otevřená otázka v Customer Care Strategy
Aplikace učení
- Přehled učení Plánování akcí pro účastníky
Požadavky
Žádný
Reference (5)
Hostitelova otevřenost, smysl pro humor, přístup a znalosti
Justyna - e-file
Kurz - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Byla to užitečná zkušenost jak z profesionálního, tak personal hlediska. Školitel byl velmi dobře informovaný a dal nám důležité informace, které můžeme využít na pracovišti, ale i v soukromém životě. Mohl jsem reflektovat své vlastní charakterové vlastnosti a vlastnosti lidí kolem mě a jejich prostřednictvím prospívat nebo zlepšovat sám sebe. Cvičení zvládání stresu byla jednoduchá a užitečná při aplikaci.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurz - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Rád bych poděkoval trenérce Abhi za tento plodný trénink. Oceňujte, že se snaží poznat všechny účastníky, aby mohl lépe vyhovět našim potřebám. Líbí se mi, jak existuje rovnováha mezi teorií a aktivitami, které nás udržují v zapojení. A jak byl obsah přímo k věci a stručný.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurz - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurz - Leadership 101
diskutovat témata na konkrétních příkladech týkajících se naší společnosti
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurz - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated