Návrh Školení

Úvod

    Přehled funkcí a konceptů SOGo Instalace a konfigurace SOGo Prozkoumání webového rozhraní SOGo a jeho komponent

Správa Emails

    Nastavení e-mailových účtů v SOGo Vytváření, odesílání a přijímání e-mailů Správa složek a organizace e-mailových zpráv Filtry a pravidla pro automatizaci e-mailu Funkce e-mailu pro spolupráci v týmovém prostředí

Správa kalendářů a kontaktů

    Konfigurace a sdílení kalendářů Plánování schůzek a událostí Správa kontaktů a adresářů Synchronizace kalendářů a kontaktů s mobilními zařízeními Integrace s oblíbenými e-mailovými klienty

Další funkce SOGo a přizpůsobení

    Správa úkolů a seznamů úkolů v SOGo Použití pluginu SOGo ActiveSync pro mobilní synchronizaci Přizpůsobení rozhraní SOGo a branding Správa uživatelských oprávnění a řízení přístupu

Odstraňování problémů

Shrnutí a další kroky

Požadavky

    Základní znalost networkingu

Publikum

    Systémoví administrátoři IT profesionálové
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Související kategorie