Návrh Školení
Úvod
- Přehled platformy ServiceNow Úvod do HR Service Delivery (HRSD) Výhody a význam HRSD Klíčová terminologie a koncepty HRSD
Nastavení ServiceNow HRSD
- ServiceNow Architektura HRSD Konfigurace komponent HRSD Správa dat v HRSD Uživatelské role a oprávnění
Zaměstnanecký samoobslužný portál
- Návrh portálu přátelského k zaměstnancům Umožnění samoobsluhy zaměstnanců Vytváření katalogů služeb HR Osvědčené postupy katalogu služeb
Případ Management v HRSD
- Pochopení případů HR Vytváření a správa případů HR Automatizace přidělování a směrování případů Řešení a uzavření případu
HR Workflows a automatizace
- Přehled automatizace HR procesů Budování HR workflow Integrace s HR procesy Nejlepší postupy workflow
Znalosti Management
- Vytváření a údržba znalostní báze Poskytování svépomocných zdrojů pro zaměstnance Efektivní využívání znalostních článků Nejlepší postupy pro správu znalostí
Reporting a Analytics
- Využití nástrojů pro vytváření sestav HRSD Vytváření vlastních sestav a panelů HR Sledování klíčových metrik HR Rozhodování v HR na základě dat
Integrace a rozšíření
- Integrace HRSD s jinými systémy HR Integrace třetích stran ServiceNow obchod s aplikacemi a tržiště Rozšíření možností HRSD pomocí ServiceNow aplikací
Soulad a bezpečnost
- Zajištění bezpečnosti HR dat Soulad s HR předpisy Audit a monitorování HR procesů Reakce na incidenty a narušení dat
Odstraňování problémů
Shrnutí a další kroky
Požadavky
- Základní znalost HR procesů
Publikum
- personalisté
Reference (4)
Arnaud řešení ovládá perfektně, ilustroval nám příklady toho, co nám ukazoval. Jeho sdílení osvědčených postupů je také velmi ocenitelné. Dodržování rozvrhu s přestávkami ve správný čas během 2 dnů.
Stéphane - Orange Business
Kurz - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Velmi konkrétní a funkčně zaměřený / HR pohled: to je to, co mi doposud u mého HRSD onboardingu chybělo. Zejména jsem ocenil situaci s praktickým případem: => vytvoření tiketu personalistou, který přijímá telefonát. od zaměstnance => globální vize od HR, přes Agent Workspace (/nyní/hr/agent/home) => HR dashboard: SLA v ohrožení atd. => HR vize životního cyklu (Lifecyle Events) Kromě toho byl Arnaud schopen aby nám poskytl určité množství rad v rámci našeho projektu Harmony (Orange HR portál) pro naše workshopy i pro konfiguraci. K lepšímu pochopení jejich očekávání mi nakonec pomohly i intervence dalších lidí (což jsou především personalisté z Orange, tedy klienti projektu Harmonie).
Jean - Orange Business
Kurz - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
střídání praktické teorie a trenérské pedagogiky
Sébastien - Orange Business
Kurz - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Program
Nadjat - Orange Business
Kurz - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated