Návrh Školení

Úvod do SAP ISU

    Přehled SAP ISU a její role v odvětví veřejných služeb Klíčové vlastnosti a výhody SAP ISU Výzvy a trendy specifické pro dané odvětví

SAP Architektura a navigace ISU

    SAP Architektura systému ISU Navigace a uživatelské rozhraní v SAP Přístup na základě rolí a bezpečnostní aspekty ISU

Zákaznický informační systém (CIS)

    Správa kmenových dat zákazníků Interakce se zákazníky a požadavky na služby Fakturační a fakturační procesy

Údaje měřiče Management (MDM)

    Sběr a zpracování dat z měřičů Integrace inteligentních měřičů Validace a odhady dat

Údaje o energii Management (EDM)

    Správa údajů o spotřebě energie Správa na straně poptávky Vykazování energetické účinnosti

Zařízení Management (DM)

    Správa infrastruktury veřejných služeb Údržba a správa majetku Integrace dat zařízení

Fakturace a fakturace

    Tarifní struktury a stanovení sazeb Výpočet faktur a generování faktur Zpracování a inkasa plateb

Služby zákazníkům

    Vyřizování zákaznických dotazů a stížností Servisní objednávky a správa terénních služeb Zákaznické samoobslužné portály

Reporting a Analytics

    SAP Nástroje a řídicí panely ISU pro vytváření sestav Vlastní sestavování a analýzy Rozhodování založené na datech

Integrace s ostatními SAP moduly

    Integrace s SAP Financial Accounting (FI) a Controlling (CO) Integrace s SAP Customer Relationship Management (CRM) Integrace systému třetích stran

Soulad s předpisy

    Soulad s průmyslovými předpisy a standardy Auditní záznamy a dokumentace

Shrnutí a další kroky

Požadavky

    Základní porozumění odvětví veřejných služeb Seznámení s pojmy SAP

Publikum

    IT odborníci Manažeři veřejných služeb SAP konzultanti
 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Související kategorie