Návrh Školení

Úvod

Přehled Adaptive OfficeConnect funkcí

    Funkce pluginu Integrace s Adaptive Insights Adaptivní reporting

Začínáme s Adaptive OfficeConnect

    Instalace Nastavení účtu Uživatelské rozhraní a možnosti

Reportování pomocí adaptivního OfficeConnect

    Integrace s MS Excel Vytvoření nového sešitu (nastavení a vlastnosti) Typy a chování prvků sestav

Uspořádání dat v sešitu

    Přidání prvků sestavy Filtrování dat Karta Kontrola

Načítání dat z Adaptive

    Zobrazení adaptivních buněk Obnovit data Aktualizace prvků

Vytváření prezentací v MS PowerPoint

    Navigace v OfficeConnect pro PowerPoint Propojování tabulek a grafů Pojmenované rozsahy Aktualizace a odpojování odkazů

Použití Adaptive OfficeConnect v MS Word

    Navigace v OfficeConnect pro Word Propojování tabulek a hodnot ve slovních narativech Správa odkazů a adaptivních dat Pojmenované rozsahy

Sdílení dat s Adaptive Insights

    Nahrávání zpráv (personal nebo sdílených) Údržba a distribuce knihoven

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti s Microsoft Office
  • Zkušenosti s financemi
  • Zkušenosti s prací s tabulkami

Publikum

  • Koneční uživatelé
  • Finanční profesionálové
 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Související kategorie