Návrh Školení

Úvod do ChatGPT a její role v pojišťovnictví

    Pochopení základů ChatGPT a jeho schopností generování jazyků Zkoumání výhod ChatGPT v pojišťovnictví Identifikace případů použití a příležitostí pro ChatGPT v zákaznické podpoře pojištění a zpracování nároků

Začínáme s ChatGPT v pojištění

    Nastavení a konfigurace platformy nebo infrastruktury ChatGPT Prozkoumání dostupných nástrojů a knihoven pro integraci ChatGPT Pochopení požadavků na data a úvahy o školení pro případy použití specifické pro pojištění

Vylepšení zákaznické podpory pomocí ChatGPT

    Navrhování toků konverzace pro zákaznickou podporu v oblasti pojištění Nasazení ChatGPT jako virtuálního asistenta pro zpracování dotazů zákazníků Zpracování často kladených otázek, dotazů na zásady a informací o pokrytí Zajištění přesnosti a souladu odpovědí prostřednictvím integrace znalostní báze

Zefektivnění zpracování nároků pomocí ChatGPT

    Automatizace počátečního příjmu a shromažďování dat pomocí ChatGPT Provádění zákazníků procesem reklamací a požadavků Poskytování aktualizací stavu reklamací a obecná pomoc související s reklamací Využití ChatGPT pro odhalování podvodů a hodnocení rizik v reklamaci

Optimalizace ChatGPT Interakce a výkon

    Jemné ladění ChatGPT modelů pro případy použití specifické pro pojištění Implementace kontextových reakcí pro přesnější a relevantnější informace Monitorování a vyhodnocování ChatGPT výkonu a spokojenosti uživatelů Zvládání složitých scénářů a v případě potřeby přenos na lidské agenty

Zajištění souladu a etického používání ChatGPT

    Pochopení etických úvah a předsudků při používání ChatGPT Implementace ochranných opatření pro ochranu soukromí a zabezpečení dat Soulad s regulačními požadavky v pojišťovací komunikaci Vyvážení automatizace a lidského dohledu nad odpovědným používáním AI

Případové studie a aplikace v reálném světě

    Zkoumání úspěšných implementací ChatGPT v pojišťovacích společnostech Analýza případů použití napříč zákaznickou podporou, zpracováním nároků a dalšími poznatky a osvědčenými postupy ze scénářů reálného světa

Shrnutí a další kroky

Požadavky

    Základní porozumění pojistným pojmům Základní porozumění zákaznickému servisu v pojišťovnictví

Publikum

    Pojišťovací profesionálové zabývající se zákaznickou podporou a zpracováním škod Praktici umělé inteligence se zájmem uplatnit ChatGPT v oblasti pojišťovnictví Odborníci usilující o zlepšení zákaznické zkušenosti a provozní efektivity v pojišťovnictví
 14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Související kategorie