Návrh Školení
Porozumění Business Procesům
- Co je to obchodní proces Typy obchodních procesů Unified Modeling Language (UML) Modelování obchodních procesů (BPMN) Use Cases Inkrementální proces pro modelování
Životní cyklus zlepšování procesů
- Dát tým dohromady Integrace s vývojem Životní cyklus Zlepšení procesu Životní cyklus a radikální vs. postupné zlepšování
Definování Business Procesů
- Business Use Case Diagramy Business Use Cases and Business Actors Modeling High-level and Group Process Modeling Workshop (případová studie)
Mapování do systémových požadavků
- Mapovací aktéři systému Use Case a mapovací aktivity Use Case Mapování podnikových scénářů Mapování podnikových pracovníků Mapování modelu podnikových entit Mapovací workshop
Předběžné hodnocení procesu
- Externí faktory Identifikace hlavních a podpůrných procesů Stanovení cílů zlepšování Identifikace zákazníků a zainteresovaných stran
Business Procesní modely
- Klady a zápory různých technik modelování Komponenty procesního modelu Úvod do scénářů použití Business objekty Mapování pracovního postupu
Modelování aktuálních procesů
- Rozhovory a fokusní skupiny Modelování podmínek, spouštěčů, událostí a obchodních pravidel Úrovně abstrakcí Tipy a techniky modelování Vědět, kdy přestat
Kvantifikační procesy
- Rozhodování, co a kolik měřit Měření spokojenosti zákazníků Měření výkonu Měření efektivity Analýza současných procesů
Analýza činností
- Identifikace činností s přidanou hodnotou Analýza vzorců pracovních postupů a omezení Dynamická analýza - simulace Identifikace oblastí zlepšení Modelování nového procesu
Generování nových nápadů
- Dokumentování alternativ Integrace mechanismů měření výkonu Zachycování a reprezentace procesních znalostí Řízení procesu modelování
Uvedení nových Business procesních modelů do práce
- Mapování na systémové požadavky Manuály zásad a procedur Modely jako nástroje pro řízení změn Řízení procesů
Výběr metod/nástrojů
- Vyhodnocení a výběr metod a přizpůsobení Nástroje pro modelování a simulaci Nástroje pro řízení pracovních postupů Intranety a extranety Nástroje pro řízení procesů a znalostí
Požadavky
Žádný
Reference (6)
numerous practical exercises
Anna Prusak - Credit Suisse (Poland) Sp.z o.o.
Kurz - Modelling Decision and Rules with OMG DMN
The training definitely backfilled some of the gaps in my knowledge left by reading the OptaPlanner userguide. It gave me a good broad understanding of how to approach using OptaPlanner in our projects going forward.
Terry Strachan - Exel Computer Systems plc
Kurz - OptaPlanner in Practice
good atmosphere
Martin Jesterschawek
Kurz - Business Rule Management (BRMS) with Drools
Positive and optimistic attitude. Gives good answers to questions.
Emil Krabbe Nielsen
Kurz - Introduction to Drools 6 for Developers
I loved that he was able to see our machines to help us when we got stuck.
Megan Burns - Sandia National Labs
Kurz - Drools 7 and DSL for Business Analysts
The training is very interesting and can be useful on our future projects and the trainer is always active on answering our questions and helping us when we are having issues on our end.