Návrh Školení
Úvod
Nastavení vývojového prostředí
Základy hry C++ pro hry
Přizpůsobení uživatelského rozhraní Unreal
Vytvoření vašeho prvního projektu
Vytváření krajin
Blokování úrovní
Sestavení scény
Nanášení materiálů a vytváření speciálních efektů
Export a import aktiv pro použití v návrhu
Přidání efektů následného zpracování
Vytvoření jedinečného vzhledu
Unreal Visual Scripting Language a Blueprint Editor
Vytváření kinematografie
Optimalizace výkonu
Balení vaší hry pro distribuci
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Touha naučit se vývoj her.
- Programming praxe není vyžadována.
Publikum
- Začínající vývojáři her
Reference (5)
Otevřená diskuse, školitel velmi dobře informovaný a ochotný pomoci s laděním a otázkami Good rovnováhy mezi teoretickými a praktickými cvičeními.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Kurz - Programming in C++
Machine Translated
Bylo nám ukázáno mnoho různých nástrojů (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...), což bylo opravdu skvělé mít základní znalosti, které si můžeme rozšířit, když budeme potřebovat použít jeden z těchto nástrojů.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Kurz - C++ 11 Programming
Machine Translated
rovnováha mezi přednáškami a cvičením, rytmus, znalosti trenéra a pedagogické dovednosti
Armando Pinto - EID
Kurz - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Dobré příklady, zaměřte se na nejužitečnější materiál
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Kurz - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Great training atmosphere.