Návrh Školení
Úvod
Nastavení vývojového prostředí
Základy hry C++ pro hry
Přizpůsobení uživatelského rozhraní Unreal
Vytvoření vašeho prvního projektu
Vytváření krajin
Blokování úrovní
Sestavení scény
Nanášení materiálů a vytváření speciálních efektů
Export a import aktiv pro použití v návrhu
Přidání efektů následného zpracování
Vytvoření jedinečného vzhledu
Unreal Visual Scripting Language a Blueprint Editor
Vytváření kinematografie
Optimalizace výkonu
Balení vaší hry pro distribuci
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Touha naučit se vývoj her.
- Programming praxe není vyžadována.
Publikum
- Začínající vývojáři her
Reference (2)
Otevřená diskuse, školitel velmi dobře informovaný a ochotný pomoci s laděním a otázkami Good rovnováhy mezi teoretickými a praktickými cvičeními.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Kurz - Programming in C++
Machine Translated
Great training atmosphere.