Návrh Školení

1 Úvod 1.1 Celková kvalita Management (TQM) 1.2 Reengineering podnikových procesů (BPR) 1.3 Six Sigma 1.4 Řízení podnikových procesů (BPM) 1.5 Procesní perspektiva 1.6 Proces Management 1.7 Analýza a návrh modelování procesů 1.7.1 Životní cyklus BPM 1.7. 1.1 Životní cyklus BPM 1.7.1.2 Životní cyklus BPM 1.8 Zúčastněné strany v životním cyklu BPM 1.8.1 Vlastnictví procesů 1.8.1.1 Odpovědnosti vlastníka procesu 1.8.1.2 Dovednosti a schopnosti vlastníka procesu 1.9 BPMN92 Pět základních kategorií prvků F1.1 Základní prvky 1.1. Objekty 1.9.3 Data 1.9.4 Propojování objektů 1.9.5 Swimlanes 1.9.6 Artefakty 1.10 Obchodní proces Management Systémy (BPMS) 1.10.1 Klíčové ovladače a cíle BPMS 1 1.10.2 Klíčové ovladače a cíle BPMS 10.3 2 1 Modelování 1.10.4 Technologické kontinuum BPM 1.10.5 Zásobník BPM 1.10.6 Zásobník BPM

2 Business Process 2.1 Process Logic 2.2 Conformance 2.3 Sub-modely v rámci end-to-end modelu BPMN 2.4 BPMN a WSBPEL 2.5 BPMN 2.0 ve srovnání s BPMN 1.2 2.6 BPMN Sub-modely 2.7 Soukromý (interní) Veřejný obchodní proces5 2.8 ] 2.10 Choreografie 2.11 Konverzace 2.12 Úrovně procesního modelování BPMN 2.12.1 Popisné modelování 2.13 Aktivita BPMN 2.14 Typy aktivit 2.15 Typy dílčích procesů 2.16 Rozdělení sekvencí 2.16 Sekvenční tok 2.18 Objekt F19 Sequence Token 2.20 Kvíz

3 Koncepty BPMN pro analytiky 3.1 Brány 3.1.1 Exkluzivní brána 3.1.2 Příklad exkluzivní brány 3.1.3 Sloučení (exkluzivní) 3.1.4 Paralelní brána 3.1.5 Paralelní brána Příklad 1 3.1.6 Paralelní brána Příklad 2 3.1.7 Vložená brána .8 Inkluzivní brána Příklad 1 3.1.9 Inkluzivní brána Příklad 2 3.2 Kvíz o bránách 3.3 Události 3.3.1 Příklad událostí 3.3.2 Žádné události 3.4 Fond a účastník 3.5 Toky zpráv 3.5.1 Ukázka 3.6 4 Základní zpráva.6 Událost Zpráva. 3.7 Události časovače 3.7.1 Příklad časovače 1 3.7.2 Příklad časovače 2 3.8 Přerušení vs. nepřerušování 3.9 Exkluzivní brána založená na událostech 3.9.1 Příklad 3.9.2 Příklad 3.9.3 Brána založená na událostech spouští proces 3.10 Artefakty 1 Skupina 3.10.2 Textová anotace 3.11 Typy úkolů 3.11.1 Přijímací úkol 3.11.2 Odeslat úkol 3.11.3 Servisní úkol 3.11.4 Uživatelský úkol 3.11.5 Manuální úkol 3.11.6 Úkol s obchodními pravidly 3.11.7 Skript 3.11.7 Asynchronní Communication - úlohy 3.11.9 Asynchronní Communication - události 3.11.10 Synchronní Communication 3.12 Paralelní brána založená na událostech 3.13 Komplexní brána 3.14 Datové modelování 3.14.1 Datové objekty 3.14.2 Data Input, Data Output3 3.1 Úložiště dat 3.15 Události spojení 3.15.1 Události spojení Příklad 3.15.2 Události spojení jako konektor mimo stránku 3.16 Události signálu 3.16.1 Příklad signálové události 1 3.16.2 Signální událost Příklad 2 3.17 Chybové události 3.17.1 Chyba 3 Příklad události 1 2 Chybové události Příklad 2 3.17.3 Chybové události Příklad 3 3.18 Události eskalace 3.18.1 Příklad eskalace 3.19 Kompenzace 3.19.1 Obslužný nástroj kompenzace 3.19.2 Kompenzace pomocí dílčího procesu události 3.20 Transakce 3.20 Transakce 3.20 Transakce 3.20 Transakce 3.20 Transakce 3.20 -Proces 3.20.3 Zrušení událostí 3.21 Smyčky a víceinstancí 3.21.1 Standardní smyčka 3.21.2 Aktivita s více instancemi 3.21.3 Příklad aktivity s více instancemi 3.22 Globální úkol a globální proces 3.22.1 Aktivita volání 3.33 Kvíz Události 24 Kvíz 3.25 Proces, spolupráce, choreografie a konverzace v BPMN 2.0 3.25.1 Proces - opět 3.25.1.1 Typy procesů BPMN 3.25.2 Spolupráce 3.25.3 Choreografie 3.25.3.1 Příklad choreografie 1 3.25.3.2 Úloha choreografie 3.25.3.3.3 Zpráva 3.25.3.4 Obousměrná choreografie Úkol 3.25.3.5 Tok sekvence 3.25.3.6 Brány 3.25.3.7 Příklad exkluzivní brány 3.25.3.8 Choreografie Příklad 2 ze spec 3.25.3.9 Choreografie Příklad 24 ze spec.4 Convers.5

4 Vzory pracovního postupu 4.1 Vzory pracovního postupu (kontrolní tok) 4.2 Pracovní postup (kontrolní tok) Vzory 4.3 Nové vzory kontrolního toku 4.4 Základní vzory: Sekvence 4.5 Základní vzory: Paralelní rozdělení 4.6 Základní vzory: Synchronizace Jednoduché 4.7 Základní vzory: 4.8 Základní výběr Sloučení 4.9 Základní vzory: Multi-Choice 4.10 Základní vzory: Strukturovaná synchronizace Sloučení 4.11 Základní vzory: Vícenásobné sloučení 4.12 Základní vzory: Strukturovaný diskriminátor 4.13 Základní vzory: WCP-10 Libovolné cykly

5 Strukturální vzory 5.1 Základní vzory: Implicitní ukončení 5.2 Základní vzory: Více instancí bez synchronizace 5.3 Základní vzory: Více instancí s apriorními znalostmi v době návrhu 5.4 Základní vzory: Více instancí s apriorními znalostmi Run-Time 5.5 Základní vzory: Více instancí a priori znalost běhu 5.6 Základní vzory: Odložená volba 5.7 Základní vzory: Prokládané paralelní směrování 5.8 Základní vzory: Milník 5.9 Základní vzory: Zrušit aktivitu 5.10 Základní vzory: Zrušit případ

6 Simulace a provádění modelů BPMN 6.1 Simulace modelů procesů 6.2 Korespondence BPMN a UML 6.3 Nástroje BPMN

Upozornění: Výše uvedená školení a mentorování jsou vedena interaktivně pomocí Business Modelovacích nástrojů, aby byla zajištěna dobrá úroveň sledovatelnosti mezi obchodními specifikacemi a jejich prováděním. Pojmy jsou nejprve vysvětleny na základních příkladech a poté následují návrhy řešení vašich vlastních problémů. Po tomto sezení vás můžeme doprovázet kontrolou a ověřováním vašich řešení v závislosti na vašich potřebách.

  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (4)

Související kurzy

Business Analysis, BABOK V3.0 and IIBA Certification Preparation

  21 hodiny

Související kategorie