Návrh Školení

Základní pojmy Programming

    Koncepty OOPS Co je software Koncept organizovaných v/s neorganizovaných místností v programování Proč Software

Proč Apple a iOS

    Proč iOS Historie společnosti Apple iOS Historie USP společnosti Apple Čím se Apple proslavil UX v/s UI

Vývojové prostředí

    Požadavky na vývojové prostředí Xcode a iOS SDK Apple Developer Registration Důvody, proč jsou aplikace zamítnuty Pokyny pro lidské rozhraní

Xcode iOS Projekty

    Přehled Xcode Vytvoření projektu iOS Běžící na simulátoru a reálných zařízeních

Swift Základy

    Proč Cíl C a nyní proč Swift? Wow Factors v Swift Konstanty proměnných Hello World v Swift Vytvoření UILabel s kódem

Obrázek Animation a načítání obrázku

    UIImageView Základní animace UIView a UIImageView Playground Lazy načítání obrázků Lazy vlastnosti

Swift Třídy a scény

    Vytváření tříd Swift Správa paměti Silné a slabé reference Typy konstruktorů a destruktory v Swift Protokoly, hašovatelné a tisknutelné dědičnost Vytváření scén Implementace ovladačů pohledu Playground

Životní cyklus a řetězec odpovědí

    Zobrazit řetězec odpovědí životního cyklu aplikace životního cyklu – metody touchBegan, touchMoved atd. NTimer

Adaptivní rozvržení

    Storyboards vs XiB Podpora více zařízení Ikona Velikost a orientace zařízení Vytvoření uživatelského rozhraní pomocí kódových výstupů a protokolů akcí – povinná a volitelná správa paměti

Oznámení a lokalizace

    Push Notification – Tichá a Push lokalizace

Přehled cíle C

    Vlastnosti Kategorie Syntaxe funkcí Atributy vlastností readWrite a readOnly

Social Media Integrace v systému iOS:

    Facebook Integrace Twitter Integrace Integrace pošty Integrace aplikace třetí strany

Komponenty uživatelského rozhraní v iOS:

    UITextField UITextView UISegementControl UISlider UiSwtich UIProgessBar UIPageControl UIStepper UIScrollView UIPicker UIActionSheet UIWebView SearchBar

Některé další základní komponenty a další v iOS :

    Skupiny a složky Uzavírací ntice URL Relace URLRequest UIAlertView UIActivityIndicatorView interní, veřejný, soukromý strážce Volitelné

Řezání v iOS :

    Hlavní vlákno GCD NSOperationQueue a vlákna pozadí

Uživatelská interakce

    Tlačítka a ovladače Rozpoznávání gest posouvání Rozpoznávání gest klepnutím Vlastní zobrazení tabulky Základy zobrazení kolekce

Aplikace na více obrazovkách

    Navigace v tabulce Aplikace s kartami Navigační ovladače Prezentace ovladače a různých animací při prezentaci a posouvání ovladačů

Poziční služby

    Směr polohy a nadmořské výšky

Zařízení Access a úložiště

    Úložiště souborů Hudební knihovna Přístup k CoreData a Sqlite v řetězci klíčů iOS Výchozí nastavení uživatele PLlisty NSSearchKoncepce adresáře domény a zabezpečení aplikací NSSearchDoména

Řečový rámec

    Převod řeči na text Text na řeč

Multipeer Framework

    Odesílání dat z jednoho zařízení do druhého Připojení více zařízení

Networking

    Serializace a deserializace síťového přístupu JSON REST Web Services Základy analýzy XML

Nahrajte aplikaci do App Store

    Portál ITunes Connect Developer Portal – zřizování profilů Nasazení a distribuce Spuštění aplikace na skutečných zařízeních Nahrání aplikace do obchodu s aplikacemi

Aplikace

    Dots Game: https://itunes.apple.com/app/the-dots-free/id850315430 Aplikace Notes : Aplikace Notes Kontakty Aplikace Získávání dat ze serveru z otevřené aplikace API a zobrazení tabulky a naplnění dat a také zobrazení jejích podrobností a zobrazení panelu Hledat a hledání něčeho a použití základních dat k ukládání dat offline Aplikace vlastního nápadu

Požadavky

Musíte mít v minulosti alespoň jednu zkušenost s programovacím jazykem.

  35 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Související kategorie