Návrh Školení

Úvod do Strategic Thinking

Klíč Business Oblasti, které musí manažeři ovládat

    Strategie vedení Finance Komunikace Marketing Kultura a inovace

Leadership

    Cvičení sebehodnocení Myslení na spolupráci

Strategie

    Identifikace strategického a provozního souladu společnosti Role manažera ve strategii a operacích

Finance

    Pochopení role čísel Finance při rozšiřování vlivu společnosti, konkurenceschopnosti a přežití

Communication

    Komunikace napříč funkcemi, odděleními, regiony a jazykovými prezentačními dovednostmi

Marketing

    Identifikace a reakce na poptávku a změny trhu Jak technologie mění hru

Kultura a inovace

    Růst a učení se organizace

Strategické rozhodování

    Předvídání problémů Získávání a interpretace informací Umístění výzev a příležitostí do strategického kontextu Diskuse, rozhodnutí a zpětná vazba

Professional Development

    Mentoring a průběžné školení Vidět budoucnost a využívat ji ve svůj prospěch

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Pochopení podnikání.
  • Touha učit se a zlepšovat dovednosti strategického myšlení.

Publikum

  • Manažeři nižší až střední úrovně
  • Tento kurz je zaměřen na týmy obchodního rozvoje a strategie
 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (2)

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

35 hodiny

Související kategorie