Návrh Školení
Co může statistika nabídnout osobám s rozhodovací pravomocí
- Popisné Statistics Základní statistiky - které ze statistik (např. medián, průměr, percentily atd...) jsou relevantnější pro různá rozdělení Grafy - význam správného provedení (např. jak způsob vytvoření grafu odráží rozhodnutí) Proměnná typy – s jakými proměnnými je snazší vypořádat se s Ceteris paribus, věci jsou vždy v pohybu Třetí proměnný problém – jak najít skutečného influencera
Rozhodování s omezenými informacemi, jak zkontrolovat, kolik informací stačí, upřednostňovat cíle na základě pravděpodobnosti a potenciální návratnosti (poměr přínos/náklady, rozhodovací stromy)
- Jak se chyby sčítají Motýlí efekt
Odhad Nezávislé zdroje informací a stupně volnosti
- Logika testování hypotéz Co lze dokázat a proč je vždy opak toho, co chceme (falšování)
Požadavky
Jsou vyžadovány dobré matematické dovednosti. Vyžaduje se vystavení základní statistice (tj. práce s lidmi, kteří provádějí statistickou analýzu).
Reference (8)
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Kurz - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
We were using road accident data for practicals
Maphahamiso Ralienyane - Road Safety Department
Kurz - Statistical Analysis using SPSS
Dobře promyšlené a vysoce kvalitní plánovací materiály.
Andrew - Office of Projects Victoria - Department of Treasury & Finance
Kurz - Forecasting with R
Machine Translated
Nebylo to nudné, školitel dokázal udržet pozornost, témata byla probrána do hloubky.
Marta - Ministerstwo Zdrowia
Kurz - Advanced R Programming
Machine Translated
very tailored to needs
Yashan Wang
Kurz - Data Mining with R
The subject matter and the pace were perfect.
Tim - Ottawa Research and Development Center, Science Technology Branch, Agriculture and Agri-Food Canada
Kurz - Programming with Big Data in R
At the end of the class, we had a great overview of the language, we were provided tools to continue learning and were provided suggestions on how to continue learning. We covered AI/ML information.
Victor Prado - Global Knowledge Network Training Ltd
Kurz - R
That Haytham started with the basics and gave us enough time to do the examples and ensure that we were at the same page before we moved on to the next topic.