Návrh Školení

Co je SOA Governance?

    Dodržování standardů nebo zákonů Řízení změn Zajištění kvality služeb Správa portfolia služeb Řízení životního cyklu služby Používání zásad k omezení chování Sledování výkonu služeb

Problém SOA Governance

    Governance objevující se jako iniciativy SOA Dynamické prostředí pro interakci služeb Podpora opětovného použití služeb Kontrola vzájemné interakce služeb Dlouhodobá návratnost investic a možnost správy

Governance otázky

    Kde začínají na žebříčku vládnutí? Governance jako hlavní rys jakékoli iniciativy SOA Stanovení časové osy Školení personálu a provozní postupy Zavádění dovedností a postupů s dostatečným předstihem

SOA Governance Fáze

    Za prvé: uvědomění si, že je zapotřebí správa věcí veřejných, Za druhé: správa a řízení zlepšující provádění podnikání Za třetí: míchání technologií a změny v chování Za čtvrté: výběr a implementace technologií

servis Management

    Perspektiva návrhu Perspektiva běhu Úložiště služby pro opětovné použití Služby obsažené v heterogenních platformách Virtualizace služeb pro správu služeb za běhu

Kritické komponenty řízení

    Služba registru služeb a úložiště aktiv Vytvoření „SOA Center of Excellence“ Zaměření na vytvoření organizačních směrnic SOA Zralost organizace Dohodnuté zásady řízení

SOA Governance nástroje

    Monitorování událostí v reálném čase Selhání v rámci BSM Instrumentace na úrovni služeb Zapojení do systémů provozního řízení Virtualizace jako prostředek k oddělení logiky řízení a služeb Virtualizace služeb řízená provozním personálem

Dosažení vládnutí

    Měření cílů pro správu a řízení Interní audit Automatizace auditu

Vývoj základní SOA governance

    Proč se balík technologií SOA stal složitým Mixování mezi COTS a interními konzultanty Zdůvodnění externích konzultantů, kteří vám pomohou zjistit, v jakém podnikání skutečně působíme

Role a odpovědnosti zahrnuté v SOA Governance

    Vytvoření centra SOA Excellence Plánování a pomoc při realizaci v rámci celého podniku Role architekta SOA/architekta řízení Řešení potenciálních konfliktních zájmů Zajistěte, aby byly dodržovány pokyny pro řízení

Bariéry SOA governance

    Neuvědomování si potřeby správy Nedostatek Gotechnologií správy Nedostatek virtualizací služeb

Stav řádné správy věcí veřejných

    Interakce s externími stranami Správa obchodních pravidel a BRE mgmt Předpisy pro řádnou správu věcí veřejných Úložiště smluv Proaktivní začleňování správy věcí veřejných do obchodní Governance spíše akcí než prohlášením Monitorování SLA za účelem stanovení prémiových cen

Kritické faktory úspěchu

    Začněte uvažovat o správě co nejdříve Zobrazení správy jako pohyblivého cíle Spravujte zásady jako entity s vlastními životními cykly Vyberte si technologickou platformu Platforma by měla řešit okamžité potřeby správy Budoucí podpora při škálování infrastruktury SOA Prosazování dohod o úrovni služeb

Virtualizace služeb

    Externí konfigurace šifrování a směrování Ověřování a ověřování schémat Přenesení kontroly z programátorů na provozní personál Zmírnění mnoha problémů jádra SOA Vyhýbání se službám pomocí interních zásad Technologie a služby neutrální k nasazení

„Temná cesta“ v SOA

    Co když služba produkuje data, která nejsou v souladu, Protokolování, sledování a audit Zastavení chybných operací, když se vyskytnou Zapojení opravných obchodních procesů

Závěrečné myšlenky a závěry

    Největší výzvy SOA Kritické aspekty SOA governance Opakované použití služeb jako klíčový přínos SOA Řízení opětovného použití Viditelnost, rizika a kontrola

Požadavky

SOA povědomí

  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (3)

Související kurzy

Service-Oriented Architecture: Strategy, Technology and Methodology

  35 hodiny

Související kategorie