Návrh Školení

Metodika orientovaná na služby

    Úvod do plánu přijetí SOA Tři přístupy k analýze Analýza orientovaná na služby

Výhody SOA

    Problémy tradičního přístupu EAI s tradičním přístupem EAI Vstupte do architektury orientované na služby (SOA) Můžeme snadno změnit proces Změna toku pomocí staršího přístupu Nahrazení aplikace Další výhody Business Výhody Fáze přijetí

SOA minulost a současnost

    Od XML k Webové službě k SOA Jak se SOA dělalo před Vznikající standardy pro SOA Porovnání SOA s jinými architekturami

Co je architektura orientovaná na služby?

    Co je SOA? Vytvoření společného chápání SOA Vývoj SOA Představení konceptů služeb a SOA Principy návrhu SOA Vztah mezi SOA a webovými službami Výhody a rizika SOA

Úvod do modelování a UML

    Proč používat modely se SOA Rozdíl mezi modelem a metodikou Proč používat Unified Modeling Language? Identifikace podnikových procesů Notace, vzory a metodika Jakou metodologii zvolit?

Úvod do Business Procesů

    Jak kolekce služeb provádí úlohu Jednoduchá interakce odezvy na požadavek Složitá interakce zahrnující mnoho služeb Vzniká potřeba služby koordinátora Zrození orchestrace nebo obchodního procesu Skládání procesů pomocí Business Řešení pro orchestraci založená na BPM (BPEL) BPM Příklad obchodních procesů

Web Services

    Základní prvky webových služeb Zásobník standardů základních webových služeb Význam WSDL Návrh SOAP Použití registrů prostřednictvím UDDI Základní pojmy orientace na služby

Distribuce služeb po síti

    Sladění funkčních a nefunkčních požadavků Role zprostředkovatelů v servisních sítích Úvod do WS-* rozšíření SOA principy

Modelování stavebních bloků SOA

    Využití UML k analýze a návrhu rozhraní Generování modelu domény Implementace a realizace Use Case Zobrazování spolupráce webových služeb Použití komunikačních diagramů

Enterprise Service Bus (ESB)

    Cíle Vyvolání služby Integrace staršího systému Web Services k záchraně Role ESB v SOA Security a ESB

Procesně řízené služby

    Abstrakce vrstvy služeb Úvod do vrstvy podnikových procesů Vzory procesů Orchestrace a choreografie Použití WS-BPEL pro automatizaci procesů

Servisně orientovaný referenční model

    Referenční modely a referenční architektury Dodavatelé referenčního modelu a architektury IMPACT SOA a jejich vztah k podpoře SOA SOA na platformách .NET a Java EE

Vrstvená architektura

    Vzor vrstev Klasická třívrstvá architektura Připojení k doménové vrstvě Připojení k uživatelskému rozhraní Použití balíčků k rozkladu systému Vyhýbání se vzájemným závislostem Co je vrstvení a proč ho potřebujeme? Aplikační servisní vrstva Business servisní vrstva Orchestration service layer

Požadavky

Požadují se obecné znalosti o podnikových IT systémech. Prospěšné mohou být znalosti o integraci IT systémů.

  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (3)

Související kurzy

Service-Oriented Architecture: Strategy, Technology and Methodology

  35 hodiny

Související kategorie