Návrh Školení

SOA a EDA

    Sloučení SOA a EDA do ED-SOA Kombinace událostí a služeb Zpracování obchodních pravidel Transformace zpráv Solicit-Response Různé způsoby uvažování o řešení problémů WS-Eventing Potenciální překrývání mezi SOA a EDA Standardizace pravidel zpracování událostí

Základní EDA Charakteristika

    Oddělené interakce Publikování/Odebírání zpráv Komunikace typu Many-to-many Spouštěče založené na událostech Asynchronní interakce Jak ED-SOA podporuje rychlejší reakce?

Architektura řízená událostmi

    Procesory událostí Použití řídicího panelu Monitorování událostí Infrastruktura událostí Šíření událostí Spuštění obchodního procesu

SOA akční rámec

    Spouštěcí akce Přihlášení k odběru události ESB a propagace událostí Komplexní zpracování událostí Konzumenti událostí Producenti událostí Ukládání a předávání událostí Usnadnění odezvy systému

Styly zpracování událostí

    Jednoduché zpracování Zvládání toku práce v reálném čase Snížení prodlev a nákladů Zpracování toků Tok informací v reálném čase Umožnění rozhodování v čase Složité zpracování Odvození výskytu událostí Korelace událostí Sofistikovaní interpreti událostí Reakce na obchodní anomálie

Enterprise Service Bus (ESB)

    Standardní konektivita Transportní služby Možnosti směrování zpráv Funkce transformace zpráv Služby událostí Možnosti zprostředkování Zprostředkování protokolu Zprostředkování obsahu Konfigurace jednoduchého řešení ESB Všudypřítomná integrace Spolehlivá integrace

WS-Událost

    Režimy doručování Správci předplatného Notace a terminologie Zprávy předplatného Upozornění Chyby Bezpečnostní aspekty Zabezpečení zpráv Access kontrola

Komplexní zpracování událostí (CEP)

    CQL - Atributy nebo vlastnosti události komplexního dotazovacího jazyka Granularita událostí Použití časových razítek Čas vytvoření a čas příjezdu Jazyk zpracování událostí (EPL) Agenti zpracování událostí (EPA) Složené události Odvozené události Zdroj události a kanál událostí

Vzory událostí SOA

    Zjišťování vzorců událostí Příkazy Dotazy Monitorování vzorů událostí Monitorování pro řízení provádění procesu Kaskáda událostí Kdy použít vzory událostí Zdroj událostí Strukturování logiky obslužné rutiny událostí Vrácení událostí

Události SOA a SLA

    Význam smlouvy o úrovni služeb Udržování služeb v rámci smlouvy Instance porušující SLA Priorita pro provádění kroků hodnocení rizik Budování autonomních procesů Monitorování a spouštění vzoru událostí Závislost mezi událostmi

Softwarová platforma pro ED-SOA

    Softwarové nástroje pro běhové prostředí ED-SOA optimalizované pro události Podpora hromadné aplikace pravidel Dynamická definice událostí řízená daty Agenti a streamy Garantované doby pauzy Senzory a agenti pro zpracování událostí Respondenti

Závěry

    Budování procesů usnadněných ED-SOA ED-SOA konstruované pomocí BPM principů CEP jako součást ED-SOA Rostoucí snaha o řízení BP Autonomní provoz v reálném čase Shromažďování obchodních informací z událostí

Požadavky

Vystavení se SOA a konceptům BPM

  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Související kurzy

Service-Oriented Architecture: Strategy, Technology and Methodology

  35 hodiny

Související kategorie