Návrh Školení

Úvod

ServiceNow na první pohled

    Software jako produkt ServiceNow zásobník Tabulky a záznamy

Příprava vývojového prostředí

    Nastavení serverového systému MID

Seznamy, formuláře a základy uživatelského rozhraní

    Práce s filtry a hledáním Úprava seznamů a formulářů

Přizpůsobení, tabulky a pole

    Prozkoumání zásad uživatelského rozhraní a akcí uživatelského rozhraní Porozumění obchodním pravidlům, skriptům a zásadám dat Vytvoření vývojového diagramu Použití tabulek Práce s poli a typy polí Vytváření a odstraňování tabulek Vytvoření aplikace

Správa uživatelů

    Vytváření a úprava uživatelů, skupin a rolí Konfigurace LDAP a integrace jednotného přihlášení Vydávání se za uživatele

Konfigurace v ServiceNow

    Skriptování v ServiceNow Konfigurace zásad uživatelského rozhraní, akce uživatelského rozhraní, klientských skriptů a obchodních zásad Vytváření a spouštění událostí Vytváření a spouštění e-mailových upozornění Řízení přístupu pomocí ACL Vytváření smlouvy SLA Vytváření pracovního postupu

Správa systému

    Vytváření a úpravy řídicích panelů Vytváření a sestavování sestav Práce s katalogy Metody odstraňování problémů

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Pochopení principů ITIL

Publikum

  • Správci systému
  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (3)

Související kurzy

Související kategorie