Thank you for sending your enquiry! One of our team member will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team member will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
ServiceNow na první pohled
- Software jako produkt ServiceNow zásobník Tabulky a záznamy
Příprava vývojového prostředí
- Nastavení serverového systému MID
Seznamy, formuláře a základy uživatelského rozhraní
- Práce s filtry a hledáním Úprava seznamů a formulářů
Přizpůsobení, tabulky a pole
- Prozkoumání zásad uživatelského rozhraní a akcí uživatelského rozhraní Porozumění obchodním pravidlům, skriptům a zásadám dat Vytvoření vývojového diagramu Použití tabulek Práce s poli a typy polí Vytváření a odstraňování tabulek Vytvoření aplikace
Správa uživatelů
- Vytváření a úprava uživatelů, skupin a rolí Konfigurace LDAP a integrace jednotného přihlášení Vydávání se za uživatele
Konfigurace v ServiceNow
- Skriptování v ServiceNow Konfigurace zásad uživatelského rozhraní, akce uživatelského rozhraní, klientských skriptů a obchodních zásad Vytváření a spouštění událostí Vytváření a spouštění e-mailových upozornění Řízení přístupu pomocí ACL Vytváření smlouvy SLA Vytváření pracovního postupu
Správa systému
- Vytváření a úpravy řídicích panelů Vytváření a sestavování sestav Práce s katalogy Metody odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Pochopení principů ITIL
Publikum
- Správci systému
14 hodiny
Reference (3)
Very interactive and step by step process fully explained. Answered all of our questions even if it is out of the topic or subject.
Glenn Camacho - Hoegh Autoliners ROHQ
Kurz - ServiceNow for Administration
Reports and Performance Analytics
Rupinderjeet Singh - Blackwoods
Kurz - ServiceNow for Administration
He was helpful in all aspects.