Návrh Školení
Úvod
ServiceNow Přehled
- Co je ServiceNow? ServiceNow funkce a nástroje
Příprava ServiceNow prostředí
- Nastavení serverového systému MID
ServiceNow Rychlý start
- Navigace v uživatelském rozhraní ServiceNow Práce s ServiceNow dokumenty a komunitou
ServiceNow for End Users
- Implementace konfigurací Vytváření a údržba sestav
ServiceNow Správa služeb
- Práce s incidentem Management Práce se změnou Management Práce s konfigurací Management
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Základní pochopení principů ITIL
Publikum
- ServiceNow Uživatelé
Reference (4)
Very interactive and step by step process fully explained. Answered all of our questions even if it is out of the topic or subject.
Glenn Camacho - Hoegh Autoliners ROHQ
Kurz - ServiceNow for Administration
Knowledge, the rapport and the training style.
Alvin Moratalla - cxLoyalty
Kurz - ServiceNow for Developers
- Školení bylo jasné. Pokryla všechna klíčová témata pro profesi, aby mohla zvládnout nadcházející workshopy. - Zastavte se na otázky po každém tématu - Dobrá rovnováha mezi teorií a praxí - Testovací tělo věnované tréninku, abyste si s ním mohli hrát
Marine - Orange Business
Kurz - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Bylo to velmi technicky zaměřené s mnoha příklady.
Zoltán - Training360 Kft.
Kurz - Application Performance Management (APM) - Focused on the Dynatrace® Software Product
Machine Translated