Návrh Školení
Úvod
ServiceNow Přehled
- Co je ServiceNow? ServiceNow funkce a nástroje
Příprava ServiceNow prostředí
- Nastavení serverového systému MID
ServiceNow Rychlý start
- Navigace v uživatelském rozhraní ServiceNow Práce s ServiceNow dokumenty a komunitou
ServiceNow for End Users
- Implementace konfigurací Vytváření a údržba sestav
ServiceNow Správa služeb
- Práce s incidentem Management Práce se změnou Management Práce s konfigurací Management
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Základní pochopení principů ITIL
Publikum
- ServiceNow Uživatelé
Reference (4)
Very interactive and step by step process fully explained. Answered all of our questions even if it is out of the topic or subject.
Glenn Camacho - Hoegh Autoliners ROHQ
Kurz - ServiceNow for Administration
Knowledge, the rapport and the training style.
Alvin Moratalla - cxLoyalty
Kurz - ServiceNow for Developers
Arnaud řešení ovládá perfektně, ilustroval nám příklady toho, co nám ukazoval. Jeho sdílení osvědčených postupů je také velmi ocenitelné. Dodržování rozvrhu s přestávkami ve správný čas během 2 dnů.
Stéphane - Orange Business
Kurz - ServiceNow HR Service Delivery (HRSD)
Machine Translated
Bylo to velmi technicky zaměřené s mnoha příklady.
Zoltán - Training360 Kft.
Kurz - Application Performance Management (APM) - Focused on the Dynatrace® Software Product
Machine Translated