Návrh Školení

    Výzkumné otázky a problémy Povaha výzkumu v podnikání Jaké druhy obchodních problémů potřebují výzkumnou studii? Jaké jsou klíčové problémy výzkumných metod? Induktivní nebo deduktivní uvažování, vysvětlení, predikce Identifikace a revize relevantní literatury Volba výzkumných přístupů a strategií Výzkumná paradigmata pro podnikání Kvalitativní a kvantitativní metody a jak je lze propojit Kritéria platnosti a spolehlivosti v kontextu obchodního výzkumu Výběr vhodné techniky vzorkování pro různé výzkumy studie Metody kvantitativního výzkumu Typy dat pro analýzu Výběr vhodných metod a nástrojů Statistické metody Návrh dotazníku a testování Použití sekundárních dat Co hledat sekundární data a kde je najít Přínos sekundárních dat pro podnikový výzkum Výhody použití sekundárních dat v obchodní výzkum Prezentace výzkumných zpráv a komunikace Psaní zprávy z výzkumu Obsah zprávy pro obchodní publikum Komunikace výsledků, metod a médií Produkce prezentací klíčových zjištění Kodex profesionálního chování a etický kodex Etický kodex Historie, koncept informovaného souhlasu Vlastnictví dat Ochrana osobních údajů a technologie Anonymita Platnost dat Algoritmická Spravedlnost Důsledky pro společnost Kodex profesionálního chování

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.

  7 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (4)

Související kurzy

Big Data Business Intelligence for Telecom and Communication Service Providers

  35 hodiny

MATLAB Fundamentals, Data Science & Report Generation

  35 hodiny

Python Programming for Finance

  35 hodiny

Související kategorie