Návrh Školení

DEN 1

Úvod

Lekce 1 – Úvod do ABMS

    Průmyslové modelování a simulace Co je to model, úroveň abstrakce Výhody vytvoření spustitelného modelu Výhody simulace systému

Sezení 2 – Agenti

    Co jsou agenti Jak identifikovat agenty Jak modelovat agenty Výběr agenta a rozhodnutí na úrovni abstrakce Instalace prostředí repast

Otázky a odpovědi

DEN 2

Osvěžovač dne 1

Sezení 3 – Základní pozadí

    Co jsou logo, OO, Java Objektově orientované koncepty koncepty dědičnosti Agenti jako objekty vyvolávající LOGO

Session 4 – Repast/relogo prostředí

    Základní program relogo Prostředí reLogo Vestavěné třídy reloga

Otázky a odpovědi

DEN 3

Osvěžovač dne 2

Sezení 5 – Pravidla modelování Governingu

    Příklady fyziky a matematických pravidel pro modelování Poloha, rychlost a zrychlení Pravidlo druhého Newtonova zákona Chemické a fyzikální změny

Lekce 6 – Vývoj modelu

    Turtle Groovy/Class Turtle step method Patch Groovy Uživatelský panel Co jsou relogo odkazy link groovy

Otázky a odpovědi

DEN 4

Osvěžovač dne 3

Sezení 7 – Simulace modelu

    Obecné koncepty simulace Řízení simulace pomocí parametrů Vytváření scénářů a situací co když Sběr výsledku simulace Případová studie

Sezení 8 – Údržba modelů

    zdědění existujícího modelu drobné změny modelů vytvářející skutečný příklad ABMS

Otázky a odpovědi

  28 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (1)

Související kurzy

Související kategorie