Návrh Školení

Úvod

QML Programování

    Syntaxe QML Vazba vlastností Qt Rychlé globální objekty

Qt Rychlé prvky

    Položky, obdélníky a text Obrázky Signály a sloty

Příprava vývojového prostředí

    Instalace a konfigurace Qt Rychlé

QML Základní pojmy

    Vytváření jednoduchých widgetů Implementace jednoduchých widgetů Zadávání zdrojů Použití zobrazení v QML Nahrazení delegátů obsahu

Qt Rychlé polohování

    Použití kotev Práce s polohovadly, rozvrženími a tokem

Animations, přechody a transformace

    Implementace animací a částic Použití přechodů Práce s transformacemi Použití stavu a přechodů

Qt Rychlé ovladače a moduly

    Použití Qt Rychlých ovládacích prvků k vytváření widgetů Implementace Qt widgetů Rychlého ovládání Vytváření vlastních stylů pro widgety Použití vlastního stylu na widgetu

Aplikace a prototypy řídicích panelů

    Definování funkcí aplikace Aplikace komponent a struktury Přidání hlavního uživatelského rozhraní Použití mechanismu přepínání aplikací Implementace widgetů a vyskakovacích oken aplikací Vytváření modelů Přidání motivu uživatelského rozhraní Responzivní uživatelské rozhraní

Shrnutí a závěr

  7 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (2)

Související kurzy

Související kategorie