Návrh Školení

Úvod

Porozumění jakosti, systémům jakosti a QMS (Quality Management System) auditu

Pochopení vztahů QMS audit, spokojenost zákazníků a ziskovost

Pochopení ISO 9001 a Sedmi QMP (Zásady kvality Management)

Plánování auditu QMS na základě vstupů od top Management a vedoucího technického personálu

Vytvoření kontrolního seznamu auditu QMS pro zaznamenání podrobností o shodě a neshodě

Vytvoření zprávy o auditu QMS

Pochopení opakujícího se cyklu neustálého zlepšování

Pochopení požadavků certifikace ISO 9001

Prezentace na začátek Management

Závěrečné poznámky

Požadavky

  • Pochopení neustálého zlepšování směrem ke spokojenosti zákazníků
  • Pochopení zlepšování podnikových procesů
  • Obecné chápání systémů jakosti a zlepšování systémů jakosti Management
  • Zkušenosti s procesy neustálého zlepšování a metrikami výkonu

Publikum

  • Auditoři, kteří jsou nebo budou zapojeni do auditu QMS
  • Konzultanti a manažeři zapojení do programů kvality
  • Osoby, které potřebují pracovat s auditory QMS
 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Související kurzy

Související kategorie