Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
Porozumění jakosti, systémům jakosti a QMS (Quality Management System) auditu
Pochopení vztahů QMS audit, spokojenost zákazníků a ziskovost
Pochopení ISO 9001 a Sedmi QMP (Zásady kvality Management)
Plánování auditu QMS na základě vstupů od top Management a vedoucího technického personálu
Vytvoření kontrolního seznamu auditu QMS pro zaznamenání podrobností o shodě a neshodě
Vytvoření zprávy o auditu QMS
Pochopení opakujícího se cyklu neustálého zlepšování
Pochopení požadavků certifikace ISO 9001
Prezentace na začátek Management
Závěrečné poznámky
Požadavky
- Pochopení neustálého zlepšování směrem ke spokojenosti zákazníků
- Pochopení zlepšování podnikových procesů
- Obecné chápání systémů jakosti a zlepšování systémů jakosti Management
- Zkušenosti s procesy neustálého zlepšování a metrikami výkonu
Publikum
- Auditoři, kteří jsou nebo budou zapojeni do auditu QMS
- Konzultanti a manažeři zapojení do programů kvality
- Osoby, které potřebují pracovat s auditory QMS
21 hodiny