Návrh Školení

Porozumění sobě a druhým

    Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme? Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje to naše role v podnikání – a které části přijatelné nejsou? Zpětná vazba: jak nás ostatní vidí a jak se k nám chovají?

Communication

    Jak komunikujeme s ostatními? Jaké jsou výhody/nevýhody různých komunikačních médií? Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication a jak toho dosáhneme? Naše příslušné styly myšlení a učení a jak je lze aplikovat na naši každodenní práci

Management v Vedení

    Co je Management? Co je vedení? Jaký je rozdíl mezi Management and Leadership? Analýza chování vedoucích Analýza rozdílů Styly řízení – a pochopení, kdy je použít Význam komunikace – včetně: Verbální komunikace Hlasová komunikace Vizuální komunikace

Emoční inteligence

    Emoce a jejich důsledky Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ) Pět stupňů Golemanova modelu emoční inteligence: Sebeuvědomění SebeManagement Motivace Empatie Sociální dovednosti

Transakční analýza

    Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky? Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky? Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezipersonal vztazích?

Budování úspěšného týmu

    Co je tým? Fáze rozvoje týmu

Goal a Objective Setting

    Stanovení cílů – pro společnost Stanovení cílů – pro zaměstnance Návrh a sladění cílů Výkon Management

Zúčastněná strana Management

    Lidé a řetězec služeb a zisku Uspokojení stakeholderů Analýza stakeholderů: interní a externí stakeholdeři

Delegace

    Co je delegace? Fáze delegování

Koučování

    Co je koučování? Použití modelu GROW pro efektivní koučování

Řešení konfliktu

    Co způsobuje konflikt? Fáze zvládání konfliktů Porozumění konfliktu Porozumění vaší pozici / pozici druhé osoby v konfliktu Řešení konfliktu
Pět Kilmannových režimů zvládání konfliktů – a jak je používat: Soutěžení
  • Spolupráce
  • Kompromisní
  • Vyhýbání se
  • Vstřícný
  • Přemostění propasti
  •   21 hodiny
     

    Počet účastníků


    Začátek

    Konec


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Reference (1)

    Související kurzy

    Související kategorie