Návrh Školení

Úvod

Příprava prohlížeče pro vykreslování WebGL obsahu

Přehled procesu tvorby grafiky

Vytvoření 2D statického objektu

Přidání barvy do objektu

Otáčení předmětu

Vytvoření objektu 3D

Pochopení bodů, vektorů a sítí

Transformace objektu

Přidání směrového a okolního osvětlení

Přidání průhlednosti, textury a odrazu

Představení dalších objektů

Simulace pohybů kamery

Programming Vertex a Pixel Shadery

Animace objektu

Použití myši k interakci s objektem

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Javazkušenosti s programováním skriptů
  • Znalost vektorů a matic je užitečná, ale není nutná
  • Znalost lineární algebry (násobení, sčítací matice/vektor)
  • Znalost trigonometrie (kosinusové a sinusové příběhy...)
  21 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Související kurzy

Související kategorie