Návrh Školení
Potřeba objektově orientovaného programování
- Pokus o reflexi reálného světa v programování Počátky a vývoj objektově orientovaného programování Programowanie obiektowe z hlediska pravidel KISS a DRY
Třídy a objekty
- Ideje a entity v Platónově filozofii Role tříd Implementace tříd pomocí objektů Třídy, vlastnosti a statické metody
Konvence pojmenování a kódování
- Pojmenování tříd Pojmenování vlastností a metod Pojmenování balíčků a složek Další konvence
Struktura třídy
- Vlastnosti/pole jako popis stavu objektu Přístupové objekty Metody jako implementace funkcionality
Modelování a grafické znázornění tříd
- Analýza požadavků Modelování struktury tříd a vztahů Popis obchodních objektů EER diagramy Diagram tříd UML
Objektově orientovaná programovací paradigmata
- Koncept paradigmatu Zapouzdření Abstrakce Dědičnost Polymorfismus
Návrh a implementace abstraktní vrstvy
- Abstraktní třídy Rozhraní Vlastnosti Vnořené klauzule Obecné třídy
Vytváření objektů
- Metody vytváření objektů Role konstruktoru Tovární vzor
Závislosti mezi třídami
- Agregace Složení Distribuce závislostí - Decoupling Dependency injection, DIC kontejnery Vzor mediátoru
Organizace kódu
- Návrh opakovaně použitelného kódu Struktura složek Jmenné prostory, balíčky, moduly
Programowanie obiektowe a výkon
- Rezervace paměti pro objekty Garbage Collector Explicitní odstranění objektů, destruktorů Práce s referencemi
Odrazový mechanismus
- Oblast použití reflexe Získávání informací o třídách a objektech Význam reflexe při vytváření dokumentace a testování softwaru
Vypořádání se s chybou
- Možné modely zpracování chyb Model zpracování chyb objektů Role výjimek a třídy Exception, vyvolání a zachycení výjimek Try-catch-final block, block nesting
Antipatterny objektově orientovaného programování
- Nadměrná třídní odpovědnost, vzor delegování Silné singletonové závislosti a potenciální problémy Anemický model domény Jiné anti-vzorce
Požadavky
Účastníci školení by měli mít základní znalosti programování.
Reference (5)
Dobré příklady, zaměřte se na nejužitečnější materiál
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Kurz - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
The extra information that was shared, the training was not straightforward groovy, which was nice.
Covenant - Vodacom
Kurz - Groovy Programming
Velké množství praktických znalostí ukázaných na příkladech ze života.
Kamil - Streamsoft Kraków
Kurz - Java Advanced
Machine Translated
Průběžné prosazování změn, když jsem se 3. den začal ztrácet více než dříve a bylo těžší rychle odhalit chybu, mohl jsem rychle zkontrolovat nejnovější změny a zůstat v obraze s materiálem
Paulina
Kurz - Advanced Java Security
Machine Translated
Very good knowledge and character.