Návrh Školení

Úvod do Odoo

Přehled funkcí a architektury ODOO

    Odoo Community vs. Odoo Enterprise Edition vs. jiné komerční CRM systémy

Nastavení Odoo CRM (Customer Relationship Management)

    Pochopení možností sledování kanálů a potenciálních zákazníků Analýza výkonu

Řízení výrobních operací v Odoo

    Nákup a inventura v Odoo

Řízení prodeje v Odoo

    Správa nabídek, faktur a cen v místě prodeje

Účetnictví v Odoo

    Pohledávky a závazky Zakládání a správa bankovních účtů Generování reportů

Správa uživatelů

    Přidělování zaměstnaneckých rolí (manažeři, zaměstnanci, prodejní týmy atd.) Integrace Odoo se stávajícími HR aplikacemi

Nastavení elektronického obchodu v Odoo

    Správa produktové řady Zpracování plateb online Návrh webu v Odoo

Odstraňování problémů

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Business manažerské zkušenosti

Publikum

  • Business manažeři
  • Koncoví uživatelé CRM softwaru
 7 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (1)

Související kurzy

Související kategorie