Návrh Školení
Část 1: Příliv - získávání nových zákazníků
Zaměřujeme se na přímý marketing, takže se nebudeme zabývat reklamními kampaněmi, ale zaměříme se na pochopení marketingových kampaní (např. direct mail). To je základ pro téměř vše ostatní v kurzu. Zaměřujeme se na měření a zlepšování účinnosti kampaní včetně:
- Význam testovací a kontrolní skupiny. Univerzální ovládací skupina. Techniky: Lift křivky, AUC Návratnost investice. Optimalizace marketingových výdajů.
Část 2: Základ Management: Správa stávajících zákazníků
Vezmeme-li v úvahu náklady na získávání nových zákazníků pro mnoho podniků, existuje pravděpodobně jen málo aktiv hodnotnějších než jejich stávající zákaznická základna, i když jen málokdo o tom uvažuje tímto způsobem. Mezi témata patří:
1. Cross-selling a up-selling: _Nabízení správného produktu nebo služby zákazníkovi ve správný čas._ - Techniky: RFM modely. Multinomická regrese. - b. Hodnota celoživotních nákupů.
2. Segmentace zákazníků: _Porozumění typům zákazníků, které máte._ - Klasifikační modely využívající nejprve jednoduché rozhodovací stromy a poté - náhodné lesy a další, novější techniky.
Část 3: Udržení: Udržení dobrých zákazníků
Pochopení toho, kteří zákazníci pravděpodobně odejdou, a co s tím můžete udělat, je klíčem k ziskovosti v mnoha odvětvích, zejména tam, kde dochází k opakovaným nákupům nebo předplatným. Podíváme se na sklon k modelům churn, včetně - Logistická regrese: glm (statistiky balíků) a novější techniky (zejména gbm jako obecný nástroj) - Modely ladění (stříška) a úvod do modelů souborů.
Část 4: Odliv: Pochopení toho, kdo odchází a proč
Zákazníci vás opustí – to je realita. Důležité je pochopit, kdo a proč odchází. Jsou to zákazníci s nízkou hodnotou, kteří odcházejí, nebo jsou to vaši nejlepší zákazníci? Odcházejí ke konkurenci nebo proto, že již nepotřebují vaše produkty a služby?
Témata zahrnují: - Modely celoživotní hodnoty zákazníka: Kombinace hodnoty nákupů se sklonem k odchodu zákazníků a náklady na obsluhu a udržení zákazníka. - Analýza dat průzkumu. (Obecně užitečné, ale zde uděláme krátký úvod v kontextu výstupních průzkumů.)
Požadavky
Od studentů se očekává, že budou pohodlně používat R a budou rozumět základním marketingovým konceptům.
Studenti by měli mít přístup k nejnovější verzi R s nainstalovanými dalšími balíčky gbm, caret a survey s jejich závislostmi a navrhovanými balíčky.
Reference (10)
The pace was just right and the relaxed atmosphere made candidates feel at ease to ask questions.
Rhian Hughes - Public Health Wales NHS Trust
Kurz - Introduction to Data Visualization with Tidyverse and R
Dobře promyšlené a vysoce kvalitní plánovací materiály.
Andrew - Office of Projects Victoria - Department of Treasury & Finance
Kurz - Forecasting with R
Machine Translated
Nebylo to nudné, školitel dokázal udržet pozornost, témata byla probrána do hloubky.
Marta - Ministerstwo Zdrowia
Kurz - Advanced R Programming
Machine Translated
very tailored to needs
Yashan Wang
Kurz - Data Mining with R
The subject matter and the pace were perfect.
Tim - Ottawa Research and Development Center, Science Technology Branch, Agriculture and Agri-Food Canada
Kurz - Programming with Big Data in R
At the end of the class, we had a great overview of the language, we were provided tools to continue learning and were provided suggestions on how to continue learning. We covered AI/ML information.
Victor Prado - Global Knowledge Network Training Ltd
Kurz - R
That Haytham started with the basics and gave us enough time to do the examples and ensure that we were at the same page before we moved on to the next topic.
Jaco Dreyer - Africa Health Research Institute
Kurz - R Fundamentals
srozumitelnost, s jakou vysvětlil celý kurz, stejně jako ochota vrátit se k sylabu v případě potřeby
Carlos Eloy - AMERICAN EXPRESS COMPANY MEXICO
Kurz - Data Analytics With R
Machine Translated
It was very informative and professionally held. Wojteks knowledge level was so advanced that he could basically answer any question and he was willing to put effort into fitting the training to my personal needs.
Sonja Steiner - BearingPoint GmbH
Kurz - R Programming for Data Analysis
The trainer was so knowledgeable and included areas I was interested in