Návrh Školení

Část 1: Příliv - získávání nových zákazníků

Zaměřujeme se na přímý marketing, takže se nebudeme zabývat reklamními kampaněmi, ale zaměříme se na pochopení marketingových kampaní (např. direct mail). To je základ pro téměř vše ostatní v kurzu. Zaměřujeme se na měření a zlepšování účinnosti kampaní včetně:

    Význam testovací a kontrolní skupiny. Univerzální ovládací skupina. Techniky: Lift křivky, AUC Návratnost investice. Optimalizace marketingových výdajů.

Část 2: Základ Management: Správa stávajících zákazníků

Vezmeme-li v úvahu náklady na získávání nových zákazníků pro mnoho podniků, existuje pravděpodobně jen málo aktiv hodnotnějších než jejich stávající zákaznická základna, i když jen málokdo o tom uvažuje tímto způsobem. Mezi témata patří:

1. Cross-selling a up-selling: _Nabízení správného produktu nebo služby zákazníkovi ve správný čas._ - Techniky: RFM modely. Multinomická regrese. - b. Hodnota celoživotních nákupů.

2. Segmentace zákazníků: _Porozumění typům zákazníků, které máte._ - Klasifikační modely využívající nejprve jednoduché rozhodovací stromy a poté - náhodné lesy a další, novější techniky.

Část 3: Udržení: Udržení dobrých zákazníků

Pochopení toho, kteří zákazníci pravděpodobně odejdou, a co s tím můžete udělat, je klíčem k ziskovosti v mnoha odvětvích, zejména tam, kde dochází k opakovaným nákupům nebo předplatným. Podíváme se na sklon k modelům churn, včetně - Logistická regrese: glm (statistiky balíků) a novější techniky (zejména gbm jako obecný nástroj) - Modely ladění (stříška) a úvod do modelů souborů.

Část 4: Odliv: Pochopení toho, kdo odchází a proč

Zákazníci vás opustí – to je realita. Důležité je pochopit, kdo a proč odchází. Jsou to zákazníci s nízkou hodnotou, kteří odcházejí, nebo jsou to vaši nejlepší zákazníci? Odcházejí ke konkurenci nebo proto, že již nepotřebují vaše produkty a služby?

Témata zahrnují: - Modely celoživotní hodnoty zákazníka: Kombinace hodnoty nákupů se sklonem k odchodu zákazníků a náklady na obsluhu a udržení zákazníka. - Analýza dat průzkumu. (Obecně užitečné, ale zde uděláme krátký úvod v kontextu výstupních průzkumů.)

Požadavky

Od studentů se očekává, že budou pohodlně používat R a budou rozumět základním marketingovým konceptům.

Studenti by měli mít přístup k nejnovější verzi R s nainstalovanými dalšími balíčky gbm, caret a survey s jejich závislostmi a navrhovanými balíčky.

 21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (10)

Související kurzy

Související kategorie