Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Marketingový přehled
- Marketing - proč, kdy a za co? The 4Ps Segmentation Direct Marketing Neúspěšné kampaně a jak se vyhnout stejné chybě Marketing pro malé firmy Marketing pro všeobecnou praxi Sociální média – výhody a nebezpečí
Kontrolní seznam nástrojů pro všeobecný marketing
Marketing Plánování
- Volba správného segmentu Volba správného kanálu Maximalizace úspory nákladů Guerilla marketing Vyhrajte partnerství pro vytvoření většího počtu pacientů Speciální pokyny zaměřené na různé socioekonomické skupiny
Staňte se praxí zaměřenou na pacienta
- Co je praxe zaměřená na pacienta Vlastnosti a výhody Servisní audit a jaké služby plánovat Co od vás vaši pacienti chtějí?
Průzkumy pacientů
- Naučte se, jak zvýšit spokojenost pacientů Identifikujte segmenty pacientů, na které se chcete zaměřit Vytvořte jednoduchý praktický dotazník
Marketing Audit
- Pochopte, jak ocenit a vylepšit své marketingové materiály Význam POS materiálů pro ordinaci a jak je používat
O trenérovi
- Obchodní kouč pro tento kurz pracuje pro Evropskou unii jako odborný konzultant v programu Horizont 2020 a je zodpovědný za hodnocení návrhů financování primární péče s ohledem na péči o seniory. Pět let pracoval pro největší nezávislou lékařskou mediální společnost v Evropě v roli viceprezidenta Marketing a byl členem správní rady. Díky tomu dobře rozumí nejlepší praxi primární péče v celé Evropě.
Trenér získal cenu pro svého klienta Roche za navržení nejlepšího světového vzdělávacího programu pro pacienty.
- Posledních 12 let spolupracoval s Národní zdravotní službou v primární péči jako poradce v oblasti HR, strategie, udržení pacientů, zefektivnění back office a etického přitahování nových pacientů. Vyučuje výkonný MBA program na jedné z nejlepších ekonomických univerzit v Evropě
Požadavky
Žádný, i když budete mít větší užitek, pokud nejprve absolvujete kurz strategického plánování pro všeobecné praktické lékařství
14 hodiny
Reference (2)
Odpovědi s řešením a praktickým využitím.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurz - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Celé dva dny školení mi připadaly velmi poučné a poučné, ale obsah druhého dne (Social Media a mobilní marketing, analytika, stejně jako strategie a plánování) byl pro mě nejcennější, protože přímo souvisí s mou aktuální linií práce.
Sithabiso - Vodacom
Kurz - Digital Marketing
Machine Translated