Návrh Školení
1. Učení jako zdroj efektivity vedení – naslouchání vs
2. Posílit základy vedení
- Sebeuvědomění Osobní hodnoty Silné stránky vs. slabé stránky
3. Interpersonal Zralost – EQ vs. IQ
4. Koučování jako nový styl vedení
- Základy koučování jako stylu vedení Mechanismus zpětné vazby
5. Stát se lídrem změny
- Zvládání odporu ke změnám Důležité vůdčí schopnosti
6. [10] Plán rozvoje
Požadavky
Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.
Reference (7)
Rád bych poděkoval trenérce Abhi za tento plodný trénink. Oceňujte, že se snaží poznat všechny účastníky, aby mohl lépe vyhovět našim potřebám. Líbí se mi, jak existuje rovnováha mezi teorií a aktivitami, které nás udržují v zapojení. A jak byl obsah přímo k věci a stručný.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurz - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurz - Leadership 101
diskutovat témata na konkrétních příkladech týkajících se naší společnosti
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurz - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
Clearly explained theory combined with trainer enthusiastically recounting his past experience, making the concepts much more relatable / memorable. Friendly and passionate trainer.
Jacob Tan - Singapore Management University
Kurz - Leadership Development for Engineers
For sure the atmosphere, as the training was delivered in a very pleasant way and all exercises were well prepared.
Karolina Wroblewska - Schaeffler Global Services Europe
Kurz - Effective communication skills
Svoboda a žádný nátlak nebo „volání po odpovědích“.
Maciej - Kaczmarski Group
Kurz - Effective interpersonal communication with elements of assertiveness
Machine Translated
The person, the sound of voice, examples and the way of training and presenting