Návrh Školení

1. Učení jako zdroj efektivity vedení – naslouchání vs

2. Posílit základy vedení

    Sebeuvědomění Osobní hodnoty Silné stránky vs. slabé stránky

3. Interpersonal Zralost – EQ vs. IQ

4. Koučování jako nový styl vedení

    Základy koučování jako stylu vedení Mechanismus zpětné vazby

5. Stát se lídrem změny

    Zvládání odporu ke změnám Důležité vůdčí schopnosti

6. [10] Plán rozvoje

Požadavky

Pro účast v tomto kurzu nejsou vyžadovány žádné zvláštní požadavky.

  21 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (7)

Související kurzy

Strategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership

  35 hodiny

Customer Care Strategy

  21 hodiny

Související kategorie