Návrh Školení
Úvod
- Historie Lean: Výrobní systém Toyota Lean vs. štíhlé servisní operace
Lean Přemýšlení
- Organizování lidských činností
Pět zásad Lean
- Value The Value Stream Flow Pull Perfection
Druhy odpadu
- Hmotný vs nehmotný odpad Činnosti s přidanou hodnotou versus bez přidané hodnoty v práci Osm druhů plýtvání v provozech služeb Používání nesprávných metrik k měření plýtvání
Měření výkonu
- Pozorování procesů Pochopení klíčových aspektů KPI Time jako kritického faktoru
Systémové myšlení
- Řízení pro budoucnost Demingovo systémové myšlení v odvětvích služeb
Příprava podniku na Lean
- Lean procesy Cyklus neustálého zlepšování Přelaďování metrik Překonávání odporu Pilotní projekty
Implementace Lean ve vaší organizaci
- Organizace týmů Používání technologií a nástrojů Rozvoj lidí a partnerů Sledování práce s Kanban Kaizen workshopy
Procesní mapování
- Použití diagramů pracovních toků Cyklus objednávka-dodání
Mapování toku hodnot
- Lean měření Vytváření map současného a budoucího stavu
Analýza toku hodnot
- Metodika 5 S Just-in-time Vestavěná kvalita
Podpora Lean Myšlení napříč Enterprise
- Nástroje + změna kultury Koučování Rozvoj komunikačních kanálů a kanálů zpětné vazby Zaměřte se na dlouhodobé učení Být založeno na datech
Hodnocení výsledků Lean
- Lean matice splatnosti Sledování výkonnosti Srovnávání s jinými společnostmi
Rozvíjení Lean vůdců
- Sestavení Lean vedení týmu Vytvoření nástupnického systému
Doplňkové metodiky
- Agile a Scrum Six Sigma
Závěrečné poznámky
Požadavky
- Touha rozvíjet lidi, zlepšovat efektivitu a eliminovat plýtvání v rámci organizace.
Publikum
- Business manažeři
Reference (4)
Simulation exercises.
- Embassy of Canada
Kurz - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Alvin's broad-based knowledge such as providing historical insights and juxtaposing it into real and current situations.
Connie Pascual - Embassy of Canada
Kurz - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Participating ion activities.
ARCHIE CANOZA - Embassy of Canada
Kurz - Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Excellent Trainer - knowledgeable, interesting presentation and was able to connect with his audience.