Návrh Školení

Úvod

    Historie Lean: Výrobní systém Toyota Lean vs. štíhlé servisní operace

Lean Přemýšlení

    Organizování lidských činností

Pět zásad Lean

    Value The Value Stream Flow Pull Perfection

Druhy odpadu

    Hmotný vs nehmotný odpad Činnosti s přidanou hodnotou versus bez přidané hodnoty v práci Osm druhů plýtvání v provozech služeb Používání nesprávných metrik k měření plýtvání

Měření výkonu

    Pozorování procesů Pochopení klíčových aspektů KPI Time jako kritického faktoru

Systémové myšlení

    Řízení pro budoucnost Demingovo systémové myšlení v odvětvích služeb

Příprava podniku na Lean

    Lean procesy Cyklus neustálého zlepšování Přelaďování metrik Překonávání odporu Pilotní projekty

Implementace Lean ve vaší organizaci

    Organizace týmů Používání technologií a nástrojů Rozvoj lidí a partnerů Sledování práce s Kanban Kaizen workshopy

Procesní mapování

    Použití diagramů pracovních toků Cyklus objednávka-dodání

Mapování toku hodnot

    Lean měření Vytváření map současného a budoucího stavu

Analýza toku hodnot

    Metodika 5 S Just-in-time Vestavěná kvalita

Podpora Lean Myšlení napříč Enterprise

    Nástroje + změna kultury Koučování Rozvoj komunikačních kanálů a kanálů zpětné vazby Zaměřte se na dlouhodobé učení Být založeno na datech

Hodnocení výsledků Lean

    Lean matice splatnosti Sledování výkonnosti Srovnávání s jinými společnostmi

Rozvíjení Lean vůdců

    Sestavení Lean vedení týmu Vytvoření nástupnického systému

Doplňkové metodiky

    Agile a Scrum Six Sigma

Závěrečné poznámky

Požadavky

  • Touha rozvíjet lidi, zlepšovat efektivitu a eliminovat plýtvání v rámci organizace.

Publikum

  • Business manažeři
  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (4)

Související kurzy

Související kategorie