Thank you for sending your enquiry! One of our team member will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team member will contact you shortly.
Návrh Školení
Úvod
Nastavení nástrojů pro Kotlin
- Použití nástrojů příkazového řádku Instalace JDK pro Kotlin Instalace a nastavení IDE: IntelliJ Instalace pluginů
Nastavení nástrojů pro vývoj Android
- Instalace Android Studio Spuštění nového projektu Nastavení emulátoru Nastavení knihovny
Nastavení Kotlin v systému Android
Začínáme se syntaxí Kotlin a Kotlin
- Přehled Kotlin Učení se Kotlin Architektura Učení se Kotlin Syntaxe s využitím klíčových funkcí Kotlin
Porovnání podobností a rozdílů Kotlina a Swift
- Základy Slovníky polí
Hluboko do programování s Kotlinem vs. Swift
- Seznámení s typy tříd Vytvoření třídy Přidávání metod do tříd Definování základních konstruktorů pomocí pojmenovaných parametrů a výchozích hodnot Použití otevřených tříd pro umožnění dědičnosti Vytváření, deklarování a používání funkcí v Kotlin Použití parametrů a vrácení hodnoty Vytváření a používání rozhraní pomocí výčtů Pochopení obecných zásad Implementace obecného zásobníku pomocí obecných funkcí pomocí funkcí rozšíření
Práce s Javou z Kotlin a naopak
Práce s datovou vrstvou
- Přehled síťové vrstvy pomocí entit a koncových bodů Implementace síťových interakcí ZÍSKEJTE články POST Články Finalizace
Jednoduché komplexní závitování
- Použití XML Rozvržení uživatelského rozhraní
Přehled běžných komponent uživatelského rozhraní mezi Apple a Android Přidávání událostí uživatelského rozhraní Vytvoření aktivity pomocí RecyclerView
- Odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Zkušenosti s programováním Swift
21 hodiny
Reference (2)
Způsob vysvětlování trenéra.
Marcos Rosas - Banco Azteca S.A. C.V.
Kurz - Flutter Development Bootcamp with Dart
Machine Translated
On time, training resources is readily available