Návrh Školení

Posouzení

    Dědičnost a Intefances Reference objektů vs Dědičnost Polymorfismus Rozhraní Statické a výchozí metody Kolekce a generika Generika (dědičnost, zástupné znaky) Zápis generických typů

Design Patterns

    Vytváření objektů Statické metody a pole nové Vzory vytváření operátorů Dědičnost vs složení / Klady a zápory Vnitřní třídy složených vzorů

Odraz

    Třída s názvem Class Finding Fields, Methods and Constructors Accessing Fields, vyvolávání metod zkoumajících pole

Anotace

    Anotace v Java API (@Override, @Deprecated) Definování anotací

Funkční Programming

    Lambda Expression Přehled Lambda Expressionty a funkční rozhraní využívající Lambda Expressionty Práce s referencí metod

Stream API

    Filtrování proudů a kolekcí Řetězení a zřetězení kolekcí

Datum/čas API

    Legecy API Rozhraní API pro datum/čas (JSR 310) Události založené na datu a čase Časová razítka, období a trvání Provádění výpočtů Formátování Lokalizace / Časová pásma

Základy JUnit

    Přehled JUnit, testem řízené vývojové testy a tvrzení Práce s výjimkami Organizování testů pomocí psacích zařízení JUnit – @Před, @Po testovacích sadách a další schopnosti Přehled simulovaných objektů

Nástroje pro sestavení

    Přehled mravenců Maven Přehled

Abstraktní třída

    Principy deklarace a implementace abstraktních tříd Typické problémy při práci s abstraktními třídami

Role tříd, abstraktních tříd a rozhraní v aplikačním modelu

    Stupně Java objektově orientovaná abstrakce Kompletní objektový model v Java Programový model orientovaný na rozhraní, abstraktní třídy a rozhraní pro aplikaci větší flexibilita a nezávislost každého z jeho subsystémů na sobě při jejich implementaci Aplikace abstraktních tříd v s cílem extrahovat běžnou funkcionalitu rozšířenou o implementaci flexibility, kterou nabízejí rozhraní

Role dynamických a statických objektů v aplikačním modelu

    Statické Java třídy a dynamické vlastnosti těchto tříd Rozlišení funkčnosti obou typů entit v rámci Java a typických použití a jejich příklad dobré praxe při návrhu řešení na bázi statických a dynamických bytostí Java Úvod do návrhových vzorů Úvod do továrního návrhového vzoru

Operace s jednoduchými typy a třídami Wrapper

    Velmi důležitá fakta a techniky pro rozšíření použití jednoduchých typů v Java objektovém modelu. Diskuse o roli obalových tříd jednoduchých typů a typických aplikací tohoto typu v aplikaci

Speciální objekty Java, třída String, StringBuilder a StringBuffer

    Připomeňte si základní vlastnosti třídy String a diskutujte o zacházení s objekty String virtuálním strojem Použití tříd vyrovnávací paměti a provozování řetězců

Formátování a analýza, regulární Expressionty

    Úvod do regulárních výrazů v Java Diskuse jak základních technik pro práci s regulárními výrazy (třída String), tak pokročilých technik založených na vyhrazených třídách pro tento typ konstrukce Tokenizace, vyhledávání a porovnávání vzorů pro typy řetězců

Požadavky

  • Znalost jazyka Java a OOP. Účastníci potřebují znát balíčky, řídicí toky a smyčky, základní konkrétní třídy a základní rozhraní.
  21 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Související kurzy

Související kategorie