Návrh Školení

Modul 1: Porozumění sobě a druhým

    Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme? Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje to naše role v podnikání – a které části přijatelné nejsou? Zpětná vazba: jak nás ostatní vidí a jak se k nám chovají?

Modul 2: Communication

    Jak komunikujeme s ostatními? Jaké jsou výhody/nevýhody různých komunikačních médií? Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication a jak toho dosáhneme? Naše příslušné styly myšlení a učení a jak je lze aplikovat na naši každodenní práci

Modul 3: Emoční inteligence

    Emoce a jejich důsledky Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ) Pět stupňů Golemanova modelu emoční inteligence: Sebeuvědomění SebeManagement Motivace Empatie Sociální dovednosti

Modul 4: Delegování

    Co je delegace? Fáze delegování

Modul 5: Transakční analýza

    Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky? Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky? Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezipersonal vztazích?

Modul 6: Zúčastněná strana Management

    Uspokojení stakeholderů Analýza stakeholderů: interní a externí stakeholdeři

Modul 7: Vypořádání se se změnou

    9 klíčových principů změny Emocionální reakce na změnu Odolnost vůči změně – a výhody odporu

Modul 8: Řešení konfliktů

    Co způsobuje konflikt? Fáze zvládání konfliktů Porozumění konfliktu Porozumění vaší pozici / pozici druhé osoby v konfliktu Řešení konfliktu
Pět Kilmannových režimů zvládání konfliktů – a jak je používat
  • Přemostění propasti
  •   21 hodiny
     

    Počet účastníků


    Začátek

    Konec


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Reference (2)

    Související kurzy

    Customer Care Strategy

      21 hodiny

    Související kategorie