Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Návrh Školení
Modul 1: Porozumění sobě a druhým
- Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme? Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje to naše role v podnikání – a které části přijatelné nejsou? Zpětná vazba: jak nás ostatní vidí a jak se k nám chovají?
Modul 2: Communication
- Jak komunikujeme s ostatními? Jaké jsou výhody/nevýhody různých komunikačních médií? Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication a jak toho dosáhneme? Naše příslušné styly myšlení a učení a jak je lze aplikovat na naši každodenní práci
Modul 3: Emoční inteligence
- Emoce a jejich důsledky Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ) Pět stupňů Golemanova modelu emoční inteligence: Sebeuvědomění SebeManagement Motivace Empatie Sociální dovednosti
Modul 4: Delegování
- Co je delegace? Fáze delegování
Modul 5: Transakční analýza
- Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky? Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky? Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezipersonal vztazích?
Modul 6: Zúčastněná strana Management
- Uspokojení stakeholderů Analýza stakeholderů: interní a externí stakeholdeři
Modul 7: Vypořádání se se změnou
- 9 klíčových principů změny Emocionální reakce na změnu Odolnost vůči změně – a výhody odporu
Modul 8: Řešení konfliktů
- Co způsobuje konflikt? Fáze zvládání konfliktů Porozumění konfliktu Porozumění vaší pozici / pozici druhé osoby v konfliktu Řešení konfliktu
21 hodiny
Reference (2)
Školení bylo přizpůsobeno mým potřebám
Patricia - Embraer
Kurz - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated
Jelikož to bylo 1:1, personalizace obsahu.
Patricia - Embraer
Kurz - Influencing and Avoiding Conflict
Machine Translated