Návrh Školení

Úvod

HubSpot, Inbound Marketing a Sales

    Služby a produkty používané v HubSpot

Co je CRM?

    Současní vs potenciální zákazníci Historie zákazníků

Seznamte se s HubSpot CRM

    Připojení e-mailu doručené pošty pomocí HubSpot CRM Procházení struktury řídicího panelu Procházení sekce kategorie a možností

Nástroje v HubSpot CRM

    Vzorkování prodejních nástrojů HubSpot Vzorkování marketingových nástrojů HubSpot Vzorkování servisních nástrojů HubSpot Vzorkování nástrojů HubSpot pro volání

Strukturování v HubSpot CRM

    Vývoj pracovního postupu Přizpůsobení řídicího panelu Vytvoření seznamu a sestavy Přidání a správa dokumentů Vytváření a import kontaktů

Optimalizace pracovních postupů v HubSpot CRM

    Použití větvení pracovního postupu Vytváření diagramů pracovního postupu

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Pochopení prodeje a marketingu

Publikum

  • Business Analytici
  7 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.

Price per participant

Reference (4)

Související kurzy

Související kategorie