Návrh Školení
Úvod
- Pozadí Publikum Rozsah Historie Poznámky k designu HTML vs XHTML Struktura této specifikace Rychlý úvod do HTML Požadavky na shodu pro autory Doporučená literatura
Společná infrastruktura
- Terminologie Požadavky na shodu Rozlišení malých a velkých písmen a porovnání řetězců UTF-8 Běžné mikrosyntaxe URL Načítání zdrojů Běžná rozhraní DOM Jmenné prostory
Sémantika, struktura a API HTML dokumentů
- Rozhraní API prvků dokumentů v dokumentech HTML Interakce s XPath a XSLT Dynamické vkládání značek
Prvky HTML
- Kořenový prvek Metadata dokumentu Skriptování Sekce Seskupování obsahu Sémantika na úrovni textu Úpravy Vložený obsah Tabulková data Formuláře Interaktivní prvky Odkazy Běžné idiomy bez vyhrazených prvků Shoda prvků HTML pomocí selektorů
Načítání webových stránek
- Kontexty procházení Objekt Okno Původ Historie relace a navigace Procházení webu Offline webové aplikace
API webových aplikací
- Skriptování metod nástroje Base64 Časovače Uživatel vyzve Stav systému a možnosti: objekt Navigátor
Uživatelská interakce
- Skrytý atribut Aktivace Focus Přiřazení klávesových zkratek Atribut contenteditable Kontrola pravopisu a gramatiky Přetažení rozhraní API pro úpravy
Syntaxe HTML
- Zápis HTML dokumentů Analýza HTML dokumentů Serializace HTML fragmentů Analýza HTML fragmentů Odkazy na pojmenované znaky
Syntaxe XHTML
- Zápis XHTML dokumentů Analýza XHTML dokumentů Serializace XHTML fragmentů Analýza XHTML fragmentů
Vykreslování
- Úvod Šablona stylů uživatelského agenta CSS a prezentační rady Nahrazeny prvky Vazby Rámečky a sady rámců Interaktivní média Tisková média
Zastaralé funkce
- Zastaralé, ale vyhovující prvky Nevyhovující prvky Požadavky na implementace
Úvahy IANA
- text/html text/html-sandboxed application/xhtml+xml text/cache-manifest
Reference (3)
the content :)
Sophie Lavoie - BCE Inc.
Kurz - Introduction to HTML 5
I enjoyed the whole course. The user guide was very easy to follow and the instructor was clear and walked through the examples as many times as needed for everyone in the class to be comfortable before moving on to the next section. He also took time to help refer back to the notification we want to recode so we could see how the original programmer was using the HTML / XML code that we were learning. It helped link the learning to the project we will be working on directly after the class.
Leslie Jefford - BCE Inc.
Kurz - Introduction to HTML 5
Having the ability to hands on the code and making our own page and also already provided materials and html helped in understanding