Návrh Školení

Úvod

    Flutter vs jiné multiplatformní rámce

Instalace Flutter

Přehled Flutter Funkce a architektura

Výběr IDE

Použití jazyka Dart Programming

Vytvoření aplikace

Použití šablon a lešení

Práce s widgety (bezstavové vs. stavové)

Vytvoření uživatelského rozhraní

Opětovné načtení aplikace při udržování stavu (opětovné načítání za provozu)

Přizpůsobení aplikace pomocí rozložení, malování a Animation

Přidávání balíčků a pluginů

Accesspoužívání rozhraní API nativní platformy

Testování aplikace

Odstraňování problémů

Shrnutí a závěr

Požadavky

  • Zkušenosti s objektově orientovaným programováním
  • Přístup k mobilnímu zařízení iOS nebo Android

Publikum

  • Vývojáři
  • Prototyp UX, který chce vytvářet prototypy aplikací
  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Související kurzy

Embedded Linux Systems Architecture

  35 hodiny

Související kategorie