Návrh Školení
Úvod
Přehled Figma funkcí
Co je design uživatelské zkušenosti?
Přehled procesu návrhu
Začínáme s Figma
Navigace v uživatelském rozhraní Figma
Návrh webové aplikace
Práce s UI Elements a obsahem
Vytvoření responzivního designu
Export návrhu
Opětovné použití designu Elements
Vytvoření projektu portfolia
Spolupráce s členy týmu
Správa požadavků
Práce s vývojáři
Osvědčené postupy pro dodání leštěného designu
Odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Obecná znalost konceptů vývoje aplikací.
Publikum
- Návrháři
- UI/UX profesionálové
- Vývojáři softwaru
Reference (3)
Apolinary nevysvětloval jen procesy, vysvětlil důvod procesů ze zkušeností personal.
Gavin - SimplyIOA
Kurz - User Experience Design with Figma
Machine Translated
Maggie covered a lot of topics and had excellent demos for different topic areas. It was a lot of information in one training day but it felt appropriate for our team. Her experience and knowledge of Figma was on point for this fast paced session.
Wendee - EBSCO
Kurz - User Experience Design with Figma
The labs are important. If it's just a lecture, you might not really be applying what you learned.