Návrh Školení
Úvod
Microsoft Dynamics 365 jako podnikový systém
- Moduly a procesy používané v Microsoft Dynamics 365
Přehled CRM a ERP
- Pracovní postupy a obchodní procesy v informačních technologiích Software jako služba dodání Normalizovaná data vs denormalizovaná data
Začátek Microsoft Dynamics 365
- Registrace a přihlášení do Microsoft Dynamics 365 Navigace v rozhraních Microsoft Dynamics 365
Moduly v Microsoft Dynamics 365
- Použití a pochopení modulu prodeje Používání a pochopení modulu marketing Používání a pochopení modulů služeb Používání a pochopení finančního modulu
Strukturování v Microsoft Dynamics 365
- Vytváření a připínání záznamů Vytváření příležitostí Vytváření aktivity a její přeměna na příležitost Vytváření a kvalifikace potenciálních zákazníků Vytváření nabídky
Automatizace s Microsoft Průtok
- Propojení Microsoft Flow s Microsoft Dynamics 365 Pomocí šablony vytvořte tok Vytvoření toku bez šablony Testování toku
Vizualizace dat pomocí Power BI
- Propojení PowerBI s Microsoft Dynamics 365 Přidání řídicího panelu PowerBI Vytvoření vizualizace
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Pochopení základních počítačových dovedností
Publikum
- Business Analytici
Reference (5)
Že jsme museli používat testovací prostředí a mohli dělat to, co bylo natrénováno. Hennie byl tak úžasný člověk a byl velmi vstřícný.
Kirsten da Silva - Financial Planning Institute
Kurz - Microsoft Dynamics 365 Customer Insights (MB-220)
Machine Translated
Joe byl skvělý, opravdu poutavý a znal své věci. Skvělá relace, ještě jednou děkuji!
Cerys - Urenco
Kurz - Customer Relationship Management (CRM)
Machine Translated
Exercises, and the fact that the trainer was able to answer all my questions.
Mothibi - National Youth Development Agency
Kurz - Odoo for Developers
představení aplikačních scénářů
Rachel - 个人
Kurz - Salesforce CPQ for Administrators
Machine Translated
The fact that we could now undersatand how it all fits together and a better understanding of what can be done.