Návrh Školení

Den 01

Úvod

    Inovace zaměřená na zákazníka versus inovace řízené technologiemi

Přehled myšlení založeného na řešení

    Strukturované myšlení a metodologie Design Thinking

Nástroje pro designéry

    Myšlenkové mapy, generátory nápadů, matice inovací, karty typu what-if atd.

Design Thinking pro vývoj produktů

    Identifikace skutečného uživatele vašeho produktu

Případová studie

    "Špehování" zákazníka

Získání empatického porozumění problému zákazníka

    Kreslení obrázků přirozeného chování zákazníka Mapování akcí zákazníka na časové ose

Definování problému s aktuálním řešením

    Identifikace klíčových problémů, se kterými se setkává uživatel vašeho produktu Kategorizace, vizualizace a odhad hodnoty řešení klíčových problémů

Cvičení

    Cesta zákazníka: Vytvoření časové osy s obrázky, e-maily, nabídkami a akcemi. Analýza klíčových problémů Rozhodování, které problémy vyřešit Prezentace vašich zjištění

Den 02

Generování nápadů

    Použití vizualizace, mapování a vyprávění příběhů k vytváření řešení

Prototypování řešení

    Nástroje a metody pro rychlé ověřování konceptů

Testování a opakování

    Testování v reálném čase Ověřování, komunikace a vydávání vaší inovace

Případová studie

    Selhejte často, selžte rychle

Použití Design Thinking pro řešení interních problémů v rámci vývojového týmu

    Vidět konflikt jako pozitivní sílu pro vynálezy Zvládání konfliktů prostřednictvím debaty a diskuse Empatie jako klíčová složka

Cvičení

    Vytváření nápadů jako tým Vytváření prototypů Komunikace o vaší inovaci Prezentace vašich zjištění

Shrnutí a další kroky

Požadavky

  • Zkušenosti s navrhováním a/nebo vývojem softwarových řešení pro zákazníky

Publikum

  • Vývojáři
  • Projektoví manažeři
  14 hodiny
 

Počet účastníků


Začátek

Konec


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Reference (7)

Související kurzy

Související kategorie