Návrh Školení
Úvod
Přehled funkcí C++ a QT
Nastavení vývojového prostředí na Linux Centos 6/7.
Vytvoření ukázkové C++ aplikace
Implementace GUI s QT
Objekty a typy jádra
Modely a pohledy
Widgety a návrhář
Aplikace a malba
Vytváření 2D a 3D Graphics (čtverec, kruh, mnohoúhelníky atd.)
Vícevláknové Programming
Meziprocesy Communication
Pochopení vzorů sítě Communication (požadavek/odpověď, publikování-odběr atd.)
Asynchronní zasílání zpráv s ZeroMQ
Serializace dat pomocí vyrovnávací paměti protokolu
Testování a ladění aplikace
Odstraňování problémů
Shrnutí a závěr
Požadavky
- Znalost základních programovacích pojmů.
Publikum
- Vývojáři softwaru
Reference (5)
Vedení školení tak, aby je mohl každý sledovat. Nenechat studenta s otázkami, které mu položil.
Krzysztof - PKO Bank Polski
Kurz - HashiCorp Vault
Machine Translated
Rychlost a zaměření na cílový systém jsem dokázal udržet dobře
Kevin - Phoenix Contact B.V.
Kurz - gRPC
Machine Translated
interesting content
Mike Bassi - SRC Aus
Kurz - OpenCL
Practical examples.
Mateusz - Aplikacje Krytyczne
Kurz - BizTalk for Developers
Theory and excises not separated but after every bigger Topic there were exercises to remember theory in practice