Návrh Školení

Porozumění sobě a druhým

    Co nás nutí chovat se tak, jak se chováme? Jak můžeme pochopit, které části tohoto chování jsou přijatelné – vyžaduje to naše role v podnikání – a které části přijatelné nejsou? Zpětná vazba: jak nás vidí ostatní a jak se k nám chovají?

Communication

    Jak komunikujeme s ostatními? Jaké jsou výhody/nevýhody různých komunikačních médií? Co rozumíme pod pojmem Efektivní Communication a jak toho dosáhneme? Naše příslušné styly myšlení a učení a jak je lze aplikovat na naši každodenní práci

Emoční inteligence

    Emoce a jejich důsledky Důležitost porozumění našemu „EQ“ (na rozdíl od standardnějšího IQ) Pět stupňů Golemanova modelu emoční inteligence: Sebeuvědomění SebeManagement Motivace Empatie Sociální dovednosti

Transakční analýza

    Proč jednáme / reagujeme určitým způsobem na kolegy a zákazníky? Jak můžeme budovat vztah s kolegy a zákazníky? Jaké jsou výhody „True Rapport“ v našich mezipersonal vztazích?

Zúčastněná strana Management

    Uspokojení stakeholderů Analýza stakeholderů: interní a externí stakeholdeři

Zacházení se změnou

    9 klíčových principů změny Emocionální reakce na změnu Odolnost vůči změně – a výhody odporu

Požadavky

Publikum

Zaměstnanci, kteří si musí být plně vědomi problémů souvisejících s komunikací a ovlivňováním:

  • Jejich kolegové
  • Jejich šéfové
  • Jejich interní a externí zákazníci a zainteresované strany
  14 hodiny

Počet účastníků



Price per participant

Reference (3)

Související kurzy

Související kategorie